Did I get my sister hooked?

15:21

Hey guys! / Pozdrav ljudi!

I did my sisters nails again, she was cranky so I did them fast and they didn't turn out how I
wanted them to be, but ok.

Opet sam sestri lakirala nokte, bila je nervozna pa sam ih uradila nabrzinu i nisu ispali kako
sam željela, ali ok.


What i used: / Koristila sam:


- EVELINE 8in1 Base coat / Bazni lak
- LEOPARD Nr.3 Dark Blue (on all nails) / Na svim noktima
- ORLENA G-03 (on all nails) / Na svim noktima
- White & Yellow acrylic paint for sponging on he ring finger /
Bijelu & Žutu akrilnu boju za *pazi izraz* spužvanje na njenom prstenjaku
- Sponge for sponging / Spužvicu za spužvanje
- S.H.C 92 (I fished out a star for each ring finger) / Izvukla sam po zvijezdicu za svaki prstenjak
- Toothpick for a couple of dots and a 'star' / Čačkalicu za par točkica i 'zvijezdu'
- EVELINE 3in1 Top coat / Nadlak

And here's what we got! The ring finger resembles 'galaxy' nails,if you squint.

I ovo smo dobili! Prstenjak sliči 'galaxy' noktima ako zažmirite.







Let me just say / Samo da Vam kažem



I hope you liked this. There is a haul coming soon. I will not ever be on that no-buy
shit. I'm from Croatia, whatever I can get to make myself happy I will, Croatians will understand this.
If you want to ask me something, please don't be shy.
Thank you for your time! n_n
Until next post, have a nice day, byeeeeeeeeeee! :D

Nadam se da Vam se ovo svidilo. Brzo će bit haul. Nikad više neću biti na onome no-buy
sranju. Ja sam iz Hrvatske, štagod mogu uzeti da se usrećim ću uzet, Hrvati će me razumit.
Ako me želite nešto pitati, molim Vas ne sramite se.
Hvala Vam na vremenu! n_n
Do sljedećeg posta, ugodan dan Vam želim, pozdraaaaaaaav! :D

You Might Also Like

2 comments

  1. odlična manikura, sigurno će se sister vratiti po još :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svidila joj se 1 manikura koja će bit u 1 mojem budućem postu, tako da će se opet njeni noktići pojaviti :D

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics