Did my sisters nails! :)

19:46

Hey guys! / Pozdrav ljudi!


After a month of begging, crying, and what not my baby sister let me do her nails! WOOHOOO!
She had soak-off gel on, was a huuuge pain to take off. It messed her nails a bit, so you'll see before and
after pics. Let's get into it! :)

Nakon mjesec dana moljenja, plakanja, i čega sve ne moja mlađa sestra mi je prepustila svoje nokte!
WOOOHOOO! Imala je soak-off gel na noktima prije manikure i bio je užas za skinit. Malo joj
je zeznio nokte, pa ćete vidjeti slike prije i poslje. Idemo početi! :)




Not all her nails were messed up like the thumbs, as you can see she bites her cuticles. She stopped
biting her nails *proud*, but slips once in a while, bites cuticles because she has extremely dry hands.

Nisu svi nokti bili zeznuti kao palci, kao što vidite gricka zanoktice. Prestala je gristi nokte *ponosna*,
ali posrne tu i tamo, gricne zanoktice jer su joj ruke ekstremno suhe.




I don't know can you see, but a lot of skin came off her nails, fascinating.

Neznam jel možete vidjeti, ali puno kože sam joj skinila s noktiju, interesantno.




She's inpatient and hates when I put oil on her cuticles, but the nails turned out great!
No more dead skin on the nails, even nails, I am at peace now.

Nestrpljiva je i mrzi kad joj stavim ulje na zanoktice, ali su nokti ispali odlični!
Nema više mrtve kože po noktima, jednaki su, sad sam mirna.




As you can tell, my princes loves to keep it simple.

Kao što vidite, moja princeza voli jednostavne stvari.


What I used: / Što sam koristila:

- EVELINE 8in1 Base coat / bazni lak
- Gabrini neon N06 (on all nails except both ring fingers / na svim noktima osim na oba prstenjaka)
- LOOKbyBIPA Nr.10 bronze changer (on both ring fingers / na oba prstenjaka)
- EVELINE 3in1 Top coat / Nadlak




Both taken inside. / Obe slikane unutra.




N06 is a jelly polish, and we could see the nail line after 2 coats, but my princes liked it that way.
Nr.10 is super opaque, which surprised me.

N06 je jelly lak, i vidi se izrast nokta nakon 2 sloja, ali mojoj princezi se to sviđa.
Nr.10 pokrio nokat sa 1 slojem, iznenadio me.




Taken outside in the sunlight. She loved them, and so did I. You can never go wrong with a simple
accent nail manicure.

Slikano vani u suncu. Njoj se jako sviđaju, a i meni. Nikad nemožete pogriješiti s jednostavnom
manikurom s naglaskom na 1 noktu.


In my last manicure I blinged St. Patric's day nails, tomorrow I'll post my blinged out spring nails,
so keep your eyes open for that. I hope you liked this post, if you want to ask me something, please
don't be shy. Thank you for your time, until next post, byeeeeeeeeeeeee. :)

U zadnjoj manikuri sam 'izblingala' nokte za dan Sv. Patrika, sutra postam izblingane proljetne
nokte, pa drž'te oči otvorene za to. Nadam se da Vam se svidio ovaj post, ako me želite pitati nešto,
molim Vas nemojte se sramiti. Hvala Vam na Vašem vremenu, do sljedećeg posta ćaoooooooo. :)



We argue, tug and pull, but no matter what, your big sis will forever and always love you.
For my baby sister, my princes and my best friend in the whole world.
I love you. <3

Svađamo se, guramo i vučemo, ali bez obzira na sve, tvoja velika sestra će te uvik i zauvik volit.
Za moju malenu, moju princezu i najbolju prijateljicu na cilon svitu.
Volin te. <3




You Might Also Like

0 comments

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics