Spring Fling Tag

18:17

Hey people! / Pozdrav ljudi!


So, I've been watching MissHollyBerries for a while on youtube, she's in my top 10 youtubers of
all time. About 3 weeks ago she created this tag with her friend Hannah (BeautyChats), and I wanted
to do it ever since, even though I'm not that much into beauty related stuff except nail polish? LOL
Well, I'll just do it. On the bottom of the post I'll link everything related to this tag.

Već neko vrijeme na youtubeu pratim MissHollyBerries, ona je na mom popisu top 10 omiljenih
youtubera svih vremena. Prije otprilike 3 tjedna je smislila ovaj tag sa svojom prijateljicom Hannah
(BeautyChats), i željela sam ga napraviti čim sam ga vidjela, iako nisam toliko zainteresirana za
ostale stvari vezane za ljepotu osim lakova za nokte? LOL Ma, svejedno ću ga napraviti.
Na dnu posta ću linkat sve vezano za ovaj tag.

The questions: / Pitanja:

1. What eye palette do you/will you use most this spring?
2. What blush in your collection is a spring must-have? What about lipstick?
3. What nail polishes do you love to wear in the Spring?
4. What is your signature spring scent?
5. What is on your spring break agenda?
6. What trends are you looking forward to the most? Fashion, Makeup, Nail Polish, ect.
7. Do you have a spring skincare must-have?
8. What is spring like where you live?
9. Florals: gotta have em or make them stop?
10. Favorite thing/activity to do in the spring?

1. Koju paletu za oči koristiš/ćeš koristiti najviše ovoga proljeća?
2. Koje je rumenilo u tvojoj kolekciji proljetni must-have? Ruž?
3. Koje lakove volite nositi u proljeće?
4. Koji je Vaš najdraži proljetni miris? (Parfem/whatever što preferirate nositi u proljeće)
5. Što je na Vašem popisu za proljetni odmor? (Ah moje Hrvatice, kakav odmor za nas, jesam u pravu? :/)
6. Kojim se trendovima najviše veselite? Moda, šminka, lakovi, itd.
7. Imate li omiljeni proizvod za njegu kože u proljeće?
8. Kakvo je proljeće gdje živite?
9. Cvjetni uzorak: morate ih imati ili prestanite s njima?
10. Najdraža stvar/aktivnost koju radite u proljeće?

My answers: / Moji odgovori:

1. I'm not thaaaat into makeup, don't own any palettes actually, but I have a few eye shadows I like.
I prefer a nude/bronze shade on my lid and a champagne/milky-white on my brow bone and inner corner
of my eye, maybe a little brown in my crease. I'm pretty young, and still don't know how to use makeup
without looking like I don't know how to use makeup.

Ja nisam toliko zainteresirana za šminku, nemam ni 1 paletu zapravo, ali imam par sjenila koja mi se
sviđaju. Preferiram boju kože/brončane nijanse na kapku i šampanjac/mliječno-bijele ispod obrva i u
kutu oka. Prilično sam mlada, i još neznam koristiti šminku bez da izgledam kao da neznam koristiti
šminku.


From BIPA, b.pretty, 105 fawn

Okay, I have owned this for a year and a half, it's my 'go to' lid color and I just 'scraped' the surface of it.

Ok, ovo imam godinu i pol, uvijek je  na mom kapku kad se odlučim našminkat i samo samo sam površinu iskoristila.




p2, 030 ultraviolet rays


2. I don't use blushes or lipsticks. I only put a moisturizer on my face, in bad situations I'll put a bit of
a concealer on, and I have rosy cheeks so yeah. Lipstick part! My lips are so tiny :'( I tried lipsticks,
and I just use lip balms instead, CLEAR lip balms, that's enough for me.

Ne koristim ni rumenila ni ruževe. Na lice samo stavljam hidratantne kreme, u lošim situacijama ću
staviti malo korektora, a imam roze obraščiće pa da. Ruž! Usne su mi tako male :'( Pokušala sam
ruževe i sad samo koristim labela, i to prozirna, meni dosta.

3. OH GIRL THIS IS MY QUESTION! / OVO JE MOJE PITANJE!

I love to wear bright polishes during spring , I literally make myself wear them because I prefer dark tones
most of the year, and I don't want my brights to feel sad or unimportant.

Volim nokte lakirati u svjetlije nijanse u proljeće, doslovno se natjeram da ih koristim jer preferiram tamne
nijanse većinu godine, I ne želim da se moji svijetli lakovi osjećaju tužno ili nevažno.



Yellow & Green polishes / Žuti & zeleni lakovi


The blues / Plavi :3


Pink nudes. But I love these all year round and wear them if I'm in a mood to me, idk, classy?

Roskasti boje kože? *prijevod win* Ali njih volim nositi tijekom cijele godine i nosim ih kad želim
biti, neznam, elegantna?


Bright reds, pinks and oranges. / Svijetlo crveni, rozi i narančasti.

BUT no matter what color I paint on my nails, it even doesn't matter what season it is, I always
HAVE TO HAVE this on top:

ALI bez obzira kojom sam bojom nalakirala nokte, bez obzira na doba, ja uvijek APSOLUTNO
MORAM imati ovo na noktima:



I don't care what mood I'm in, what season it is, what's hot and what's not. Glitters are always in for me.
They are my crack, and 1 glitter polish started this love I have for nails and polishes in general.
My nails must sparkle all the time.

Ne briga me kakve sam volje, koje je doba, što je moderno a što nije. Šljokice su uvijek moderne što
se mene tiče. One su moja droga, i 1 šljokičasti lak je i započeo ovu ljubav koju imam za nokte i 
lakove općenito. Moji nokti moraju svjetlucati cijelo vrijeme.

4. BVLGARI Omnia Amethyste - all year round / kroz cijelu godinu

5. Hopefully getting a seasonal job? / Nadam se naći neki sezonski posao?

6. I don't follow trends at all to be honest. If I like something I'll want it, not depending on if
it's trendy or not.

Ne pratim trendove uopće da budem iskrena. Ako mi se nešto svidi htjet ću to, bez obzira na to 
jeli u trendu ili ne.

7. Yes. I need vaseline or something similar. My knees and elbows get so dry. :(

Da. Trebam vazelin ili nešto slično. Koljena i laktovi mi budu tako suhi. :(

8. Springy I guess. LOL Everything's blossoming, days becoming hotter and sunnier, even though I'm
always cold.... But it's nice, lovely for a walk.

Proljetno mislim. LOL Sve cvijeta, dani postaju topliji i sunčaniji, iako je meni uvijek hladno...
Ali je lijepo, divno za šetnju.

9. I don't think I have to have them, but I don't think they should stop. If you like them, wear them, if not, don't look. :)

Ne mislim da ih moram imati, ali ne mislim da trebaju prestati. Ako Vam se sviđaju, nosite ih, ako ne,
ne gledajte. :)

10. Going out for a walk to the lake with my family and friends. :) And also, it's almost time when I
stop blow drying my hair, so yay for that too! :)

Ići u šetnju do jezera sa obitelji i prijateljima. :) Također, skoro pa je vrijeme kad prestajem sušit kosu
fenom, pa mi je i to drago! :)


And that's the tag, I loved it, it was so fun to do, and I'm looking forward to doing more tags.
If you want me to do one, tell me what tag, or anything else, you'd like to see me do.

I ovo je tag, svidio mi se, bio je zabavan, i nadam se raditi više tagova.
Ako želite da neki drugi 'riješim', kažite koji, ili bilo što drugo, što bi voljeli da ja uradim.


The links where you'll find the tag creators, MissHollyBerries and BeautyChats :

Linkovi gdje ćete naći kreatorice taga, MissHollyBerries i BeautyChats:

- MissHollyBerries youtube - https://www.youtube.com/user/MissHollyBerries -
- BeautyChats youtube - https://www.youtube.com/user/beautychats -

Their 'Spring Fling Tag' videos:

- MissHollyBerries video - https://www.youtube.com/watch?v=CCDrA-67dZ4 -
- BeautyChats video - https://www.youtube.com/watch?v=nWrOuDm2QNo&feature=youtu.be -

Their blogs:

- MissHollyBerries blog - http://misshollyberries.com/2014/03/12/spring-fling-tag/ -
- BeautyChats blog - http://www.sherbetblossom.com/2014_02_01_archive.html -


And I have to add the 'Spring Fling Tag' video that I liked the most, she's adorable.

I moram dodati 'Spring Fling Tag' video koji mi se najviše svidio, preslatka je.

https://www.youtube.com/watch?v=JGYl5B1S75o - by Evebelievebeauty


If you did this tag link me. :D If you want to do it I tag you.:D
Thank you for your time, until next post, byee. :)

Ako se radili ovaj tag linkajte mi. :D Ako ga želite radit tagiram Vas. :D
Hvala Vam na Vašem vremenu, do sljedećeg posta, ćaoo. :)

:) :* :D






You Might Also Like

0 comments

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics