Easter Nailpolis design

15:26

Hey people! / Pozdrav ljudi!

I did a Easter design to enter a contest at Nailpolis, here is how I did it.

Napravila sam Uskršnji dizajn za ulazat u natjecanje na Nailpolis, evo kako sam ga napravila.


I started off with a base coat, and the I applied 2 coats of LEOPARD 3 Dark Blue.

Započela sam baznim lakom, zatim sam namazala 2 sloja LEOPARD 3 Dark Blue.

After this I used acrylic paints. I mixed yellow, red, blue and green paint with white to make them
paler, more like pastel colors.

Nakon ovoga sam koristila akrilne boje. Pomiješala sam žutu, crvenu, plavu i zelenu boju sa bijelom da
budu više blijede, više kao pastelne boje.


On my pinky finger I made a chicken. I made 2 big dots for the body, added the beak, eye and some '*'
shapes for the 'night sky' I guess.

Na malom prstu sam napravila pile. Napravila sam 2 velike točke za tijelo, dodala kljun, oko i par '*' oblika
za 'noćno nebo' valjda.


On my thumb I made a bunny using a detailing brush, but you can easily dot it on.

Na palcu sam napravila zeku koristeći kist za detalje, ali ga lako možete i natočkati.


On the pointer, middle and ring finger I made a 'Easter tree'. I was inspired by my family's tradition and
Farmville lol. I was a farmville freak before, one time they released and easter tree, looked like a basket full of eggs in bloom, it was so beautiful omg.

Na kažiprstu, srednjem i prstenjaku sam napravila 'Uskršnje drvo'. Inspirirana obiteljskom tradicijom i
Farmvilleom lol. Koji sam frik bila za farmvilleom, jednom su izdali uskršnje drvo, izgledalo kao košara puna jaja 'u svatu', bilo je tako lipo omb.


And this is the finished look. I hope I gave you an idea for Easter nails and that you liked it.

I ovo je gotovi izgled. Nadam se da sam Vam dala ideju za Uskršnje nokte i da Vam se svidila.


Thank you for your time, I hope you have a great day!
Until next post, byeeeeee. :)

Hvala Vam na Vašem vremenu, ugodan dan Vam želim!
Do sljedećeg posta, pozdraaaav. :)



You Might Also Like

4 comments

  1. dobar posao, zeko mi je odličan <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je najlipši on, uglavnon jer iman jednoga biloga zekana za ljubimca n_n :D <3

      Izbriši
  2. ova teget boja je fantasticna.koji sjaj koja dubina.fenomenalan je ! i lepe su i zece i pile i drvo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj mi je super, i jedan od sestrinih najdražih :
      ) Hvala draga :) :*

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics