Oppan Croatian style!

17:05

Evo mene moji ljudiiiiiiii, došla san Van naaaaaaaa bevanduuuuuuuu!!!
Šalin se, više san za viski.;)

U prošlon post san radila tag, bio na engleskon jer nisan imala vrimena odman privodit pa evo ga sad
i na hrvatskon. Tagirala me prijateljica sa essence beauty prijatelja, ForeverBeautiful <3 :)
A ja tagiran sve koji žele ovo radit i dame što san u prošlon postu tagirala.:)

Make up:
- Rumenilo ili bronzer? Nijedno
- Sjajilo ili ruž? Ruž ali preferiran najviše labela sa malo boje
- Tuš ili maskara? Maskara <3
- Puder ili korektor? Korektor
- Raznobojna sjenila ili neutralna? Neutralna, oči su mi primale za raznobojna LOL
- Nanošenje kistovima ili rukama? Kistovima, ali se mažem (tarlaišen LOL) i rukama

Kosa:
- Ravna ili kovrčava? Ravna, nebi mi čiča ostala na kosi da mi život ovisi o njoj
- Punđa ili rep? Punđa cili dan, svaki dan
- Svezana ili puštena? Svezana, mrzin kad iman dlaka po licu (izuzev moji brkova LOL) MIŠO KOVAČ <3
- Lak ili gel? Lak
- Duga ili kratka? Duga
- Tamna ili svitla? Tamna
- Kopčice ili ukosnice? Meeeeeeh, kopčice
- Uklanjanje voskon ili brijanje? Oboje

NOKTI:
- Dugi ili kratki? Bilo kakvi, samo da su zdravi! <3
- Prirodni ili akrilni? Prirodni do kraja!
- Svijetle boje ili tamne? ŠLJOKICEEEEEEEEEE <3
- Nadlak ili bazni lak? Oba. Tribate oba i eto. OBA:

Tijelo: (ne zmijsko nego Vaše)
- Parfem ili body mist? kakav je ovo privod? magla, rosa, kišnica za tilo? Imaju drugu rič za dezodorans 
uglavnon, parfem LOL
- Losion ili maslac za tilo? Margarin <3
- Gel za tuširanje ili sapun? Gel za tuširanje

Moda:
- Traperice ili trenerka? Trenerka <3
- Suknje ili haljine? Nijanci jedno, gaće su zakon.
- Dugi ili kratki rukavi? Kratki
- Japanke ili sandale? Starke! <3
- Mele ili velike naušnice? Male
- Ogrlica ili naruknica? Naruknica
- Ravne cipele ili štikle? Štikle, neznan odat u njima, al mi ih drago skupljat! <3
- Prugasto ili karirano? Prugasto
Abercrombie or Hollister? neznan šta je ovo, nisan ni u prošlon postu znala, a mislin da mi je bolje da ne guglan šta je. Neznanje je blagoslov.

I to je to. U prošlon postu san tagirala par divni dama, sad ko god želi radit tag nek' izvoli! :)E nu, opet san kupovala lakove, bude haul, daj Bože večeras, jer neznan kad ću nać vrimena više.Sutra se vraćan nazad na obalu tako da :/Hvala Vam na Vašem vremenu!Nadan se da ste mi uživali, ugodan dan Vam želim!Do sljedećeg posta, pozdraaaaaaaaaav! <3

You Might Also Like

0 comments

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics