Pair o' peas

22:45

Hey people! / Pozdrav ljudi!

I'm rather enjoying creating vegetables, most of them are kinda creepy, but this one is
really sweet. :)

Prilično uživam kreirajući povrće, većina je nekako creepy, ali ovaj je baš sladak.

What I used: / Koristila sam:

- plastic spoon / plastičnu žlicu
- small flat brush / mali plosnati kist
- striping brush / tanki kist
- toothpick / čačkalicu
- green, light green, red, white & black acrylic paint / zelenu, svijetlo zelenu, crvenu, bijelu i crnu akrilnu boju



Make 2 green circles. / Nacrtajte 2 zelena kruga.


Dot on the 'eyes'. / Natočkajte oči.


Pair o' peas. I added the black details with a striping brush, gave him a mouth with light green acrylic paint,
and put a pair of red lips on her.
He: You bought more polish, haven't you?
She: Me? What? Nooooo.. *looks away*

Par grašaka (KOJI PRIJEVOD ISUSE BOŽE HAHAHAHAHAHAHA)
Dodala sam crne detalje tankim kistom, njemu dala usta svijetlo zelenom akrilnom bojom, i stavila njoj 
usne crvenom bojom.
On: Kupila si još lakova, zar ne?
Ona: Ja? Molim? Ma neeeee.. *skreće pogled*

Peas do talk and I am so not making up all of this.

Grašci pričaju i ja ovo uopće ne izmišljam.

I hope you liked this. Stay tuned for more of these posts.
Thank you for your time. I hope you have a great day.
Until next post, byeeeeeeeee :D

Nadam se da Vam se ovo svidilo. Pratite me jer će bit još ovakih postova.
Hvala Vam na Vašem vremenu. Nadam se da ćete imati odličan dan.
Do sljedećeg posta, pozdraaaaaaav :D

You Might Also Like

0 comments

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics