Favorites: Make up

16:11

Hello there my lovely friends!

Are you ready for it? Are you ready to get creeped out by my face? Yas? Nah? Whatever, a few of you asked for this so yea. These are my make up favorites. This I like to put on my face. (look away small children)


Pozdrav lipi moji!

Jeste li spremni? (Zvučin ko uvod u Spužve Boba hahahaha) Jeste li spremni da Vas poplašin svojin licen?
Jeste? Niste? Štagod, par Vas je pitalo za ovo pa da. Evo mojih make up favorita. Stvari koje volin mazat po licu. (odmaknite malu dicu odavlen)





I took pictures of my face after every product I used, but dear Lord, I looked so sad. I deleted all of them except these 2. I'm okay with creeping you out a little bit, but I don't want to depress anyone.
Anyway, to the products. :D

Slikavala san se nakon svakog upotrijebljenog proizvoda, ali Bože, baš san tužno izgledala. Sve san pobrisala osim ove 2. Ok mi je da Vas malo iskripan, ali sad da nekoga bacan u depru... Štagod, ajmo na proizvode.



Foundation - I use the Gabrini liquid foundation in 01, the lightest shade. It matches me rather nice, but you know, all you bloggers you, you making me think about a bb or a cc cream. I'm on a hunt for that.
Overall, I like this foundation, and it covers well. I have a few scars on my face and it doesn't cover that up, but the redness and pimples, gone with this. Take in consideration that I have sensitive and combination skin, I can't slap on my face whatever I'd like. This didn't break me out, didn't smudge, it blends with my skin and
the best part of it is that it's matte.

Puder - Koristin Gabrini tekući puder u nijansi 01, najsvitlijoj mogućoj. Paše mi dobro, ali ono, sve Vi blogerice me udaviste sa šminkon pa sad razmišljan o bb ili cc kremi. To tražin. Ali ovaj puder mi je ok, pokriva dobro. Iman par ožiljaka po licu i njih ne pokrije, ali crvenilo i prišteve da. Uzmite u obzir da iman osjetljivu i mješovitu kožu, nemogu baš natrackat po licu šta god poželin. Ovo mi nije iziritiralo kožu, ne razmaže se, lipo mi se stopi s kožon i najbolji dio je taj - ovo ima mat finiš.

essence all about matt! - transparent compact powder - I love this powder and would recommend it to everyone that likes a matte face. On me it lasts several hours and I love it that point that I carry it everywhere I go.

essence all about matt! matirajući kompaktni puder - O što ja ovaj puder volin. riporučan svim fanovima mat lica. Na meni traje dosta sati i potriban mi je do te mjere da ne idem nigdi bez njega.

alverde cream to powder concealer 30 farblos - I bought it just because it was in the sale bin at Dm, and thought I'd never use it. I have a new rule that I need to test the make up I buy in a week, if I don't test it, or test it and dislike it, it's going away. A few days after I bought it I decided to test some things out and made myself use it. I was surprised that this worked. Not to the point I thanked the Lord but, was okay. I don't like to wear foundation everyday, and I use just this to conceal some of my, not breakouts that much anymore, but spots and redness on my face. It does a good job and it's once you blend it in, it's matte.
I would recommend this to someone that just has some redness and a few spots here and there that need to be covered up, I don't use this when I want to cover up pimples and scares.

Kupila san ga jer san naišla na njega u kutiji sa 'odbačenin' stvarima u Dm-a, i mislila san da ga nikad neću koristit. Iman novo pravilo da triban isprobat šminku kroz tjedan dana, ako je ne proban ili mi se ne svidi ide ća od mene. Par dana nakon što san ga kupila odlučila san probat par stvari i natrala san se da ga isproban. Iznenadilo me da radi nešto. Ne do te mjere da san ošla platit misu, ono, ok je bio. Ne volin stavljat puder svaki dan, ovo koristin svaki dan da sakrijen ne toliko prištiće, nego flekice i crvenilo na licu. Radi dobro i kad ga stopite lipo s licem, matira se. Priporučila bi ga nekome ko ima malo crvenila i par flekica tu i tamo, ne koristin ga kad želin prikrit prištić ili ožiljak.

alverde gel eyeliner - As I wrote here , great cheap eyeliner if you ask me. I wear it almost everyday. Do you even know what that means? I am the laziest person when it comes to make up, but I actually make an effort and use this eyeliner. That has to mean something.

Ko što san tipkala ovde, odličan jeftini eyeliner ako mete pitate. Nosin ga skoro svaki dan. Jeste li svjesni šta to znači? Nema linije ženske od mene kad je šminka u pitanju, ja se stvarno potrudin da upotribin ovaj eyeliner. Triba Vam to nešto značit.



If you asked me before what my favorite eye pencil was, I'd say any black pencil.
Now I use all these. Look at these colors. The one that I use probably the most is the s-he jumbo pen.
I use it as a inner corner color, as an eyeshadow, on my brow bone... I wanted to pick up an essence jumbo eye pencil, but they're always sold out at my Dm and my drug store. I don't know what's the deal with them but I'm kind of freaking out I don't have one. All of these are amazingly cheap, very creamy and so pigmented. The CATRICE one is old thought, you can't get it anywhere now I think. It's such an awesome black pencil with a slivery-blue shimmer in it. I need to buy more of their make up.

Da ste me prije pitali koja mi je najdraža olovka za oči, rekla bi bilo koja, samo da je crna.
Sad sve ove koristin. Nu boja. Vjerojatno najviše koristin s-he jumbo olovku. Koristin je i kao sjenilo, i olovku i highliter, sve. Tila san kupit essenceovu ali je uvik rasprodana i u Dm-a i u ljekarnoj. Neman pojma zašto je toliko trka oko nje, ali počinjen paničarit jer je neman. Mislin da ću putovat u Bosnu po nju. Sve su ove olovke super jeftine, kremaste i pigmentirane. CATRICEova je super stara, nemožete je nigdi nać više. Baš je lipa crna olovka sa srebreno-plavin shimmeron. Triban više njihove šminke.


These are my favorite tools. Guys I found an use for the angled side of the CATRICE brush! You all know about that, but I was too stupid to think about it right away. I use it for lining my lower lashes.
*mind-blown* LOL Anyway I love and use these tools daily.

Moje omiljene spravice. Ljudi našla san upotrebu kosog dila CATRICE kista! Svi vjerojatno znate za to, ali san ja bila priglupa da to odman skontan. Koristin ga za ocrtavanje donjih trepavica. *mozak-eksplodira*
LOL Ukratko ove spravice volin i koristin svaki dan.



Mascaras are my make up crack. I could manage to go out without anything else, except my mascara.
Here are my top 3 mascaras. I like the Lash Princess, never ever have I tried a mascara like this. The wand is weird, the brush is weird, the formula is weird, and this mascara is amazing. At first I was surprised by it's drier formula, but I've got used to it and been loving it. essence get BIG! lashes is my all time favorite mascara. I love everything about it. I've tried lots of mascaras, high-middle-lower price range, different brushes and formulas, but nothing beats this mascara. I prefer it over the Lash Princess. It's incredible what it does to my lashes. It gives them so much volume and length, it evenly coats them, no matter how much of it I put on my lashes (and I put loads of it) they never clump, it never flakes on me, and it hasn't been tricky to use since day one. It's a miracle mascara, and if you ask me, the Lord Himself created it and sent it my way.


S-he XXL extension mascara was an impulse buy. As far as I know they came out with new mascaras and they're getting rid of these. When they said XXL extensions, they meant it. With one coat of this baby my lashes double their length. It doesn't give you much volume, but it separates your lashes amazingly.
I think it's a very underrated mascara.

Maskare su moj make up krek. Mogla bi bez svega ostaloga, ali ne diraj mi maskaru.
Ovo su moje top 3 maskare. Sviđa mi se Lash Princess, nikad prije nisan probala ovakvu maskaru. Štap je čudan, četkica je čudna, formula je čudna, ali je maskara zakon. Prvo me je iznenadila suša formula, ali san se navikla na brzinu i odman je zavolila. essenceova get BIG! lashes je moja najdraža maskara svi vrimena.
Nema stvari koja mi na njoj smeta. Probala san dosta maskara, skupe-sridnje-jeftinije, drugačije četkice i formule, ali nijedna ovoj nije do kolina. Bolja mi je od Lash Princess. Nemogu virovat šta radi mojin trepavicama. Daje im toliko volumena i duljine, jednako pokrije svaku trepavicu, nema veze koliko ih natrackan (a virujte da trackan puno priviše) nikad ih ne slipi, nikad se ne 'osipa', i nijednon se nisan ubola u oko s njon, niti zamazala oko očiju. Događa se svima, pogotovo meni ahahahaha. Čudesna maskara, ako mene pitate, sam Bog je stvorio i uputio mojin puten.
S-he XXL ekstenzije maskaru san kupila onako iz hira. Koliko znan izbacili su dosta novih maskara i ovih se rješavaju. Kad su rekli XXL ekstenzije, to su i mislili. Sa 1 slojen ove maskare duljina mojih trepavica se udvostruči. Ne daje toliko volumena, ali trepavice razdovoji ko Mojsije Crveno more. Vrlo podcjenjena maskara.


What do you guys think?
I'm curious about your opinions on these products, do you have any? What do you think about these?
Do you want anything from this bunch? Are my jokes getting weirder? Am I getting weirder?!
No I'm not, I just feel comfortable among you, I unleash my thoughts all the way. LOL
If you want to know more about a certaing thing mentioned here, just ask, I'll be glad to reply you! :D
Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
xoxoxo

Šta Vi kažete?
Zanima me šta mislite o svim ovim proizvodima, imate li ijedan? Šta mislite o njima?
Želite li išta iz ove hrpe? Jesu li mi šale pričudne? A ja?!
Ja nisan, samo se osjećan lagodno među Vama, pustin sve misli s lanca. LOL
Ako Vas nešto od ovoga posebno zanima, slobodno pitajte, drage volje ću Vam odgovorit. :D
Hvala Vam na Vašem vrimenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
xoxoxo

You Might Also Like

20 comments

  1. Ja sam nedavno uzela alverde gel eyeliner i meni je grozan, toliko je vodenkast da ga uopce nemogu nanijet na kapak, skroz se razlije, sad neznam je li to samo do ovog mog primjerka, nazalost nije bilo testera tako da sam ga samo ubacila u kosaricu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam ga također samo ubacila, ali eto, čini se da san ja imala više sriće :D Meni je odličan i super se maže, malo je vodenkast, ali je super postojan na mojim očima. ALI, da sam naišla na neki od essencea ili CATRICEa, sigurno bih te prije uzela :D

      Izbriši
    2. Navodno bi catrice trebao dobiti nove gel eyelinere, ali ga ja nisam nigdje vidila, a od essencea imam zeleni jer se crni nazalost brzo rasprodao.. a pricekat cu malo pa mu mozda dam drugu priliku

      Izbriši
    3. Ja di god san ih tražila, uvik rasprodani, neznan kakva je to histerija oko njih, tako da bih ih baš probala. Sritan lov, nadan se da ćeš ih nać :D

      Izbriši
  2. Sviđa mi se ova She olovčica, baš izgleda kao multipraktik :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene je dosta iznenadila, čak razmišljan o uzimanuju još bar 1, možda neku tamniju nijansu. Igrala san poprilično sigurno s ovom :D

      Izbriši
  3. zanimljivi favoriti :D
    dijelimo Essence Lah Princess <3 i All about matt puder,,
    od te dve stvari se ne odvajam nikako :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Od svega ovog sam probala Essence get big maskaru, ali onu plavu, nisam ovu verziju. Moja mi je ok, baš mi jako pocrni trepavice i daje im super volumen. Nikak da se natjeram kupiti ovu Lash princess maskaru jer sam čula samo super stvari o njoj, ali čini mi se da sam našla svoju HG maskaru od Avona, tak da vjerojatno ništ od kupovine. :) Ajmee, ja s ovim alverde tušem ne znam radit, meni je koma, previše vodenjast, stvarno sam mu dala šansi ko u priči, ali svaki put me razočara... Super post i nisi čudna, niti šale nisu, svaki put dok čitam tvoj post lijepo se nasmijem :D :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako si našla maskaru koja paše, suzdrži se. :) Neznan šta je s tušem, meni je skroz oke :D Hvala ti puno! :D :*

      Izbriši
  5. sram me iti reć, ali od cile ove hrpe nisam probala baš ništa :(
    lažem, jesam essence kompaktni ali sam ga proslijedila dalje jer meni na licu djeluje nekako preumjetan :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je kompaktni spas, još se mislin bili probala matirajuće maramice, čula san da su vrh, sad... Čekat će malo :D

      Izbriši
  6. Trepuške su ti oooogromne :D
    Imam Princess maskaru, odlična je!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U zadnje vrime su se obnovile, natrajen se svaku večer mazat ih ricinusovim uljem, stvarno je spas. :D Hvala :D :*

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics