Share the LoVe

19:20

Hello my lovely friends!

I've thought about doing this kind of post before, but I completely forgot about it until a few days ago when I saw that I was featured in someones ( ;D ) post. I can't even start to describe how happy I felt.
So today I decided to share some love and tell you about some youtubers and bloggers that I creep on, I mean love. :D


Pozdrav lipi moji!

Mislila san radit ovakav post prije, ali san skroz zaboravila na njega do prije par dana kad san vidila da se ja nalazim u ovome postu jedne kolegice ( Gliss <3 ;D ). Nemogu objasnit kakvu san sriću osjetila. 
Pa danas odlučih podilit malo ljubavi i reć Vam za moje omiljene jutubere i blogere koje kripan, mislin volin. :D





Out of all the people on youtube I watch, she has to be my Queen! Not only do I watch her all the time, I follow this woman wherever she is. STALKER MODE ON FROM THE START. She is so real, humble and honest. Nicole does makeup, polish, GRWM, reviews, but whatever she does, she just shines excitement, love and appreciation for all the things she has IN THE MOST HILARIOUS WAY.
I highly recommend you to check her out because of me. I've shown her videos to a lot of my family and friends, everyone says I'm just like her, and I noticed the similarities myself. We're crazy camels. ;D

Od svih ljudi koje gledan, ovo je moja Kraljica! Ne samo da je gledan cilo vrime, ja ženu pratin di god njeno ime osvane. KRIPAN OD SAMIH POČETAKA. Vidi se da je to ona, skromna je i iskrena. Nicole radi makeup, lakove, GRWM, recenzije, ali šta god uradi, iz nje zrači uzbuđenje, ljubav i vidi se da zaista cijeni sve što ima, ali to radi na najsmišniji način ikad. Preporučan da je pogledate zbog mene. Svima sam je pokazala i svi kažu da sam i ja takva. To ludilo, nervoza, uzbuđenje, ljubav, šok, nesvjestica ono CIRKUS
koji se dogodi kad ona o nečemu priča je, takva san ja. Mi smo lude deve. ;D


This girl is so special for me. If you bother to read what I write, you'll know why I love her the first second you see her. Even though she might look odd, I am attracted to her soul. That sounds weird, but this girl is so kind and good, it only took me 1 look into her eyes to figure that out. I think this world could use many more kind souls like her.

Ova cura je za mene toliko posebna. Ako se neko potrudi pročitat šta ja pišem, na prvi pogled ćete znat zašto ja ovu curu toliko volin. Možda izgleda čudno, ali mene njena duša privlači. Znan da zvuči čudno, ali ova cura jer toliko pristojna i dobra, triba mi je samo 1 pogled da to shvatin. Mislin da svitu manjka puno dobrih duša ko što je ona.


I just wanted to mention these 2 lady's because they're very special to me. They're not the only ones, I also adore and watch a lot of them, but I want to keep this post concentrated on my favorite bloggers. So here are a few more youtubers I adore.

Tila san posebno spomenit ove 2 dame jer su mi jako posebne. Nisu jedine, također ih još puno gledan i obožavan, ali san tila ovaj post koncentrirat na omiljene bloggerice. Evo još par jutubera koje volin.



Now for my favorite bloggers I'm not going in a specific order, I'm just going by my blogger list.

Sad za omiljene bloggerice ne iden po nekome redu, samo idem po listi.



Tijana and I haven't 'met' a long time ago, but I just love the simplicity and the topics of her posts.
Whenever I see she posted something I'm like wooooohooooo! :D I'm so happy and excited that we agreed on a, well you can call it, a collaboration, where each month we post a tag post. :D 

Tijana i ja se nismo davno 'upoznale' ali ja obožavan jednostavnost i teme njenih postova. Kad god vidin da ima novi post ja poludin od sriće! :D Toliko san sritna i uzbuđena da smo se dogovorile, pa more se reć, na suradnju, di svaki misec skupa radimo 1 tag post. :D



The name says it all, her nails are FANTASTIC! This girl right here is the creator of my favorite nail design of 2014. Yes, heard it right, I mean read, I have a favorite design and she made it. She manages to surprise me with every single design, I can't even when I see her nails. <3

Ime joj kaže sve, njeni nokti su FANTASTIČNI! Ova žena tu je kreatorica mog omiljenog nail arta u 2014. godini. Da, čuli ste, mislin pročitali dobro, iman omiljeni dizajn i ona ga je radila. Njoj uspjeva da me iznenadi svakin dizajnom i ja nemogu doć sebi kad vidin njene nokte. <3



I saw her blog over a challenge or something else, i don't know, I click a lot of things, don't judge. :/
The nails she creates are always so neat, clean, magical and adorable. Also, I love commenting with her, she is hilarious and awesome. :D

Sanela znaš di si? Men' u favoritima, eto kripan te da znadeš službeno ako već nisi sumnjala. :D
Neznan kako san na nju naišla, šta san kliknila pitaj Boga, klikan sve i svašta, ne sudite. :/
Njeni nokti su uvik tako krasni, čisti, magični i prelatki. Također, volin komentirat s njon svugdi, žena je presmišna i zakon. :D 



Now Ivana reminds me of my 2 favorite youtubers. In her posts and comments she's always so polite and kind. I just love that in people and that attracts me. If I wonder around blogs and social media I always spot her somewhere, supporting other girls, and I just feel like if this tag wasn't made, she'd make it. I don't know her in person, but I don't know, she is so kind, polite, nice and freaking hilarious.
THIS IS MY CANDLE GIRL RIGHT HERE! <3

Sad, mene Ivana podsjeća, ja san se odman pribacila da te 'prozivan' po imenu, ono, skupa 'čuvale ovce' i te šeme, valjda nećeš zamirit. :D <3, podsjeća me na moje 2 omiljene jutuberice. U njenim postovima i kometarima uvik pristojna i dobra. Mene takva 'vibra' u ljudima privlači. Ako zalutan po blogovima i društvenim mrežama uvik je negdi uočim, podupire druge cure, ja iman osjećaj da ovaj tag nije napravljen da bi ga ona smislila. Neznan je osobno, ali meni je cura presimpatična, pristojna, draga i nemogu, presmišna je.
OVO JE MOJA ŽENA ZA SVIĆE. :D <3



I met Tanja's blog over the MM Sundays and ever since that I've been loving her blog. I need to say this, this girl right here is too cute. I love her posts and ig photos. She also posts recipes which I think is amazing, because this girl likes to cook. Yeah buddy.

Tanjin blog san upoznala putem MM Sundaya i odtada mi se sviđa. Triban ovo ubacit, meni je cura preslatka. Volim njene postove i instagram joj je također precute. Uz amoreć 'beauty' teme objavljuje i recepte što je meni predivno, ja Vam volin kuvat. A bgm volin i papit :D aahhahaha



ALL HAIL THE QUEEN! One of the prettiest bloggers if you ask me, but guess what, that's not all. She can't be pretty and have awesome hair, nooooooo, she also has to be funny. Her style of writing is the kind of writing I love to read. I wouldn't care if she wrote a damn book in one post, I'd read all of that. 

SVI SE POKLONITE KRALJICI! Jedna od najlipših bloggerica ako se mene pita, a pošto je moj blog, fala Bogu pita me se. Ali nu, pogodite nešto. Ona nemore bit prekrasna i imat lipu kosu za koju bi nekoga plesnila, neeeeeeee, ona mora bit i smišna. Njen stil pisanja je stil kakav ja volin čitat. Da ona napiše knjigu u 1 postu, brate, skuvala bi ja kavu i boli me, kliko god bi mi tribalo, sve bi ja to pročitala.



I think her blog is one of the newest blogs I started following. I found her blog a few days after she created it and I love it, but okay, okay, okay. This girl put beer in her hair. I like beer. I have hair. Do you see it? Can you notice the CLICK we had *handgesture*. I'm meant to follow her, it's just fate. <3

Mislin da je njen blog najmlađi blog kojeg pratin. Našla san ga par dana nakon što ga napravila i odman mi se svidio ali nu, nu, nu, oke. Cura je stavila pivu po kosi. Ja volin pivu. Iman kosu. Vidite li?  Morete li primjetit KLIK koji smo imale *mlataranjerukama*. Pa suđeno mi je da je obožavan, sudbina ljudi. <3



Don't be fooled by her name, this girl right here is so cute, polite and adorable. I love her style and you can really see, wherever you might 'see her' that she appreciates and respects everything and everyone. <3

Nemojte da Vas zavara ime, ova cura je tako smišna, pristojna i neodoljiva. Volim njen stil i može se stvarno primjetit, di god 'je vidite' da ona cijeni i poštuje sve i svakoga, i ja mislin da je to jednostavno prekrasno. <3



This little Miss right here has some great product reviews and a different style. We have a 'similar skin type', I love to see what she uses and how she uses products. Also, she's not that far away from me and she's awesome. :D

Evo moje dalmatinke. Pa nu, gotta represent girl. :D Naša Marijana ima odlične recenzije proizvoda i stil drugačiji od moga. Imamo sličan 'tip kože' pa mene strašno zanima šta koristi, kako koristi i zašto. <3



As you can see, I love a lot of girls, but when this girl posts a haul or a new in, giiiiiiiiirl, I pass the hell out. 
I strongly believe if we went shopping together the stores would look like a damn apocalypse happened. 
She's becoming bad for my wallet because her makeup posts are amazing. And she loves cats and books. I think if we ever meet and I don't pass out of excitement we'd talk a lot. :D <3

Ko što se da primjetit, ja volin puno cura (a iman momka, go figure ^^), ali kad ova cura objavi haul ili new in, eeeeeeej, triba mi koji minut da se saberen da se nebi onesvistila. Ja virujen da nas 2 odemo u šoping, trgovine bi izgledale ko poslje apokalipse. Postaje vrlo loša za moj novčanik (Marina, možda čak sutra odem po highlighter, damn you!! :D )jer su njeni makeup postovi ludilo. Ženska voli mačke i knjige. Pa nu! <3 Mislin da kad se sritnemo i ako se ja ne onesvistin od uzbuđenja imat ćemo dosta tema za razgovarat. :D <3



Kata's blog is so simple, cute, nice and innocent that I almost can't handle it. This girl is so adorable and very supportive, and she has some great manicures! :D And gorgeous green eyes. O_O :*

Katin blog je jednostavan, divan i toliko neiskvaren da ga ja umalo nemogu čitat. Ali mogu i čitat blog i pratit je svugdi. ahahahha KRIP KRIP. Cura je preslatka i podržava sve, a još uz to radi opake manikure. I ima prekrasane zelene okice. O_O :* <3



My dear friend Emily always remember this crazy girl and her nails. :D She does awesome manicures and tutorials, she makes it all look so simple. She currently has a Christmas nail art design gallery 2014,
and she had a World Cup 2014 nail art gallery, where she invites everyone willing to join a certain gallery with a nail design. I think that is so adorable and worth admiring because this girl right here is promoting all these girls and their passions, she is spreading the love all year round, and if that didn't melt your heart a little bit, then I don't know what will. I am so proud and glad I was a part of the WC2014 and I'm so happy she invited me again to join the Christmas Gallery, and whatever she has planned in the future, if I can help her in any possible way, I will be honored to help her. 

Moja draga prijateljica Emily se uvik siti ove lude ženske i njenih noktiju. :D Ona radi predivne manikure i tutoriale, kad ona nešto napravi sve se čini jednostavno. Trenutno ima Božićnu Galeriju i imala je
Svjetski Kup 2014 Galeriju, di poziva sve i svakoga voljnog sudjelovati da se pridruži sa svojom manikurom. Ja mislin da je to preslatko i vrijedno poštovanja jer ova cura promovira sve cure i njihovu strast, dili ljubav cilu godinu, i ako Vam to nije lipo, ja neznan šta je s Vama. Ponosna san i toliko mi je drago što san bila dio WC2014, i bila san pristirna kad me opet pozvala da sudjelujen u Božićnoj galeriji.
Šta god ova cura zamisli za budućnost, ako joj ja mogu bilo kako pomoć, bit će mi čast pomoći joj. <3



I wish Natalie and I lived closer, so I could just hug her. She's been with me from the start and I don't know, we clicked right away. I feel like we're veeeery similar, not only because we're into nails and makeup, but her style is similar to mine, her music taste is great and I feel like if we we're closer I'd just come up to her and be like 'Will you be my fraaaaaaaand?' and just gaze into her eyes until she hopefully replied, not ran away from me like I'm a crazy person. Yeah, that would be awesome. And, WHAT UP GREECE <3

Da je bar Natalie malo bliže meni, da je mogu malo zagrlit. Samnon je od početka i neznan, odman smo kliknile. Mislin da smo vrlo slične, ne samo zato jer smo obe u noktima i makeup-u, nego imamo sličan stil, sličan ukus za glazbu i mislin da smo bliže samo bi joj prišla i pitala 'Bili ti bila moja prijateljica?', piljila u nju dok ona, ako Bog da, odgovori, a ne da pobigne od mene ko da san luuuda. To bi bilo super. 
ŠTA IMA GRČKA? :D <3



This sweetie from Portugal is a crafty one. Make up, nails, baking, cooking, ootd, sewing.......She does all that in the sweetest way possible. <3

Ova lipotica iz Portugala je multitalent. Šminka, nokti, pečenje, kuvanje, šivanje.... Ona to sve radi na najslađi mogući način. <3



We found each other on bloglovin' and I've been loving her ever since. Gorgeous nails, amazing swatches, everything is so well put together, clean and organized. I was always searching for German bloggers, but never found a one that I could honestly appreciate. Until now. :D <3
I SALUTE THE CHRIST CHILD! :D 

Našle se priko bloglovin'a i odtada je pratim. Krasni nokti, predivni swatchevi, svaki post je tako lipo složen, čist i organiziran. Oduvik tražin njemačke bloggere, ali nikad nisan naišla naneki kojeg bi iskreno cijenila. Do sada. :D <3



This is one high heel wearing, metal music lover, kickass nail artist (and make up artist) Italian Queen!
Hasn't posted in a while, but this girl right here is patiently waiting for her nails to get better.
She knock me the hell out with every single swatch and design, and if I could go through anyone's collection, I'd love to go through hers. 

Opake štikle, voli metal glazbu, ludilo umjetnik i za nokte i za šminku, moja talijanska kraljica!
Nije postala neko vrime, ali ja je čekan, čekan da joj se oporave nokti. 
Ubije me svakin swatchon i dizajnom, i ako bi mogla prokopat nečiju kolekciju, odabrala bi njenu. <3



Am I boring you with my queen? Am I? :D 
I can not mention her enough, I just can't, okay, deal with it. 
I remember when I saw her comment on my first post.....Knocked me out. I couldn't believe that Nail Crazy took the time to visit my blog. I know, I'm exaggerating but... This woman is such an inspiration to me and she helped me a lot. I can't put in words how much I appreciate this woman, and how much I admire her. And how much I hate it when she features a nail polish that I don't own. :D
Seriously, that drives me insane. She's probably the worst for my wallet. If she shows a rock on her blog, I want that damn rock. I need that rock in my life because I can't function without it.
But, let's be serious for the first time, she's amazing, and I think she's the best Croatian blogger.

Jel Vam dosađujen s mojon kraljicon? Jesan li? :D
Nemogu je dovoljno spomenit, ja nemogu, ok, trpite.
Sićan se kad san vidila njen kometar na mome prvome postu.... Oborio me. Nisan mogla virovat da je ta žena odvojila vrimena da pogleda moj blog. Koje pretjerivanje ono, ali ne. Meni je draga Žana tolika inspiracija i puno mi je pomogla. Nemogu stavit u riči koliko je cijenim, i koliko joj se divim. 
I koliko mrzin kad objavi lak kojeg ja neman. :D
To me izludi. Najgora je za moj novčanik. Da ona pokaže kamen na svome blogu, ja oću taj kamen. Meni triba taj kamen u životu jer ja nemogu živit dalje bez toga kamena.
Šalu na stranu, mani je ona najbolja Hrvatska bloggerica.



The best friend I made since I started blogging. Such a kind and honest lady that gave me amazing advice and just talking to her makes me so happy. Amazing nail artist, her stamping skills are +9000.
Such a kind and loving heart, I couldn't be more proud to be her friend. <3

Najbolja prijateljica koju san stekla otkad san započela ovaj blog.  Divna i iskrena žena koja mi je dala odlične savjete i sam naš razgovor mene toliko usrećuje. Odlična umjetnica, njene vještine pečatiranja su +9000. Ima tako divno srce puno ljubavi, i ja nemogu bit ponosnija što smo prijateljice. <3



*DRUM ROLL PLEASE*
The amazing Gliss Kur girl that inspired me to do this post.
I am one of her favorite bloggers, and I'm so happy because I regulary creep on her. :D
I saw her post on Christmas and I was like wtf? We talk and comment on each others posts, but me? This crazy ass girl is someones favorite? Girl I don't know what are you taking, but I want it. Double. :Đ
Our lovely G has a lot of different posts, my favorites are the tag posts. I admire her for the 'project pan' posts, because, you know, haha, I am not able to do that kind of posts because I'm a shopaholic kind of person. *nervouslaugh* 
Hahahah, it's funny because it's not. :/
When I saw her 'SOON' picture comment on facebook, I was like yaaaaaaaaaaas, soulmate! :D

*AJMO BUBNJEVI*
Predivna Gliss Kur cura koja me inspirirala za ovaj post.
Ja san jedna od njenih najdražih bloggerica, i mene to toliko usrećuje jer i ja nju kripan redovito. :D
Vidila san ovaj nen post na Božić i ono wtf? Pričamo i komentiramo si postove, ali ja? Ova neka luđakinja opsjednuta noktima je nekome favorit? Ma daj, ženo draga, neznan šta ti piješ, ali daj meni duplo! :Đ
Naša krasna G ima dosta različitih postova, moji favoriti su tagovi. Divim joj se na 'potroši proizvode' postovima, jer, ono, hahaah, ja nisan sposobna za to jer san ja tip osobe koja je šopingholičar.
*nervoznosesmije*
HAAHAHAHAH smišno je, jer je zapravo tužno. :/
Kad san vidila njen slikokomentar 'SOON.' na fb, praktički sam umrla od sriće. Iman osjećaj da smo srodne duše. :D <3



I hope you guys enjoyed this post, I feel very happy and kind of nervous for writing this. You know, this post could be also called 'I creep on you more than you could ever know', so yeah. :D
I follow many girls, but when these girls post I thank the almighty Lord. 
I hope more girls will do this post and spread some love. <3
Thank you all for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
xoxoxo

Nadan se da ste uživali, osjećan se vrlo sritno i pomalo nervozno zbog ovoga posta. Ono, ovaj post se komotno moga zvat 'Kripan te više nego što si ikad mogla zamislit', pa eto ahahahha. :D
Pratin puno cura, ali kad ove lipotice postaju ja zahvalin svemogućen Bogu.
Nadan se da će Vas više radit ovaj post i podilit malo ljubavi. <3
Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
xoxoxo
 

You Might Also Like

34 comments

  1. hvala ti do neba, baš mi srce naraslo od tvojih riječi :*

    OdgovoriIzbriši
  2. a ja tebe volim zato sto nisi sebicna ! i sto i ti volis da poguras i pohvalis druge
    samim tim tako ti se i lepim vraca !
    hvala ti
    tvoja Bubica

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajmeeee ja nemogu nać riječi kojom bih ti zahvalila na ovome i na svim komentarima koje ostavljaš na svakom mom postu! Hvala ti od srca, uljepšala si mi dan! <3 :)

    OdgovoriIzbriši
  4. hahahah kako si me raznježila i nasmijala hahhah :D ja sam tvoja za sviće :D
    haha drago mi je da sam u nečemu pomogla :D
    drago mi je da misliš ovako lijepo o meni :D trudim se podupirati druge :D jer znam koliko truda treba za svaki post,, još pogotovo kod tebe koja radiš nail art i objavljuješ redovito <3 još jednom hvala <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je drago da san Vas sve našla, svaki Vaš post mi je ludilo. <3 <3 <3 :* :D

      Izbriši
  5. Baš si lijepim riječima opisala cure,uživala sam čitajući :)
    Super post :D

    OdgovoriIzbriši
  6. ajaaaaaj i ja sam na popisu, pa fala od <3 stvarno si me lijepo iznenadila :) nemaš pojma kolko je i meni drago da sam otkrila tvoj blog, postovi su ti živa komedija haha, čovjeka boli trbuh od smijanja :D nego, ja se iskreno nadam da budemo u bližoj budućnosti imale priliku popit neko pivo-dva-tri :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daj Bože, to bi bilo ludilo! :D Meni je drago što eto svkoro svi kažu ih zabavljan, nevolin ja ništa ozbiljno :D Ma tvoji nokti su ludilo, kako da ne uvrstin. Kad god osvane novi post moran pod hitno gledat ;D <3 :*

      Izbriši
  7. Glee, thank you so very much! I couldnt even dream about such amazing compliments! Thank you, thank you <3
    I am so happy!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. You're very welcome dear, I really appreciate everything you do! :D <3 :*

      Izbriši
  8. omg,omg...speachless............ alaaaaa,pa ovo ja fantastično i jako lijepo od tebe :) i samo moram napomenuti da ima par blogova na tvom popisu koje još nisam provjerila i nakon ovog tvog posta definitivno budem :))))) I divna si,jednostavno....divnaaa :) ja još uvijek ne dolazim sebi da moje postove netko i pročita , to je fakin fantastično..i čestitam ti na 12 000 pregleda, zaslužuješ i troduplo više :) :* i neizmjerno sam sretna jer si spomenula gliss i soon :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago,m sve ste mi tu ono, skačem odman na postove :D Morala sam! SOON. haahahaha Hvala draga <3 :* <3

      Izbriši
  9. Aaaarw ^_^ Thank you so much! <3
    That's so nice of you! :)
    I'm happy to hear that you appreciate it that much and that you can enjoy it! :D

    I hope you also enjoyed Christmas Eve and got one present or another ;)

    And then: Can you tell me which colour do those expensive shoes have?

    And last: I liked the cow design of you two! :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you sweetie! :D this girl only likes black shoes, preferably with spikes :D <3 :D

      Izbriši
  10. Awwwww, hvala ti kaj si me uvrstila na svoj popis, hvala, hvala!! :D <3 Počašćena sam i baš sam si sad bitna :D Girl crush na najjače (blogerski crush, da me krivo ne skontaš) imam ja dečka, majkemi. :D Morat ću i ja skoro podijeliti malo ljubavi na svom blogu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ahhahahahah sve smo neke imam, oš ga vidit ahahah :D Jedva čekam :D <3 :D :*

      Izbriši
  11. OMG draga, mislim da me nikad nitko nije stavio na popis najdražih blogera :D Uljapšala si mi dan, večer, tjedan i kraj ove god :D Hvala ti na tome <3

    I slažem se s tobom, mislim da bismo opustošile trgovine, moramo jednom isprobati da vidimo kako bi to ispalo :D

    OdgovoriIzbriši
  12. simpa post pa i ne čudim sto je najčitaniji. ovake postove ne pisem jer mi je svaki blog posebno drag, pa imam osjećaj da na jedan način radim nepravdu izvajajući pojedine blogove. za divno čudo, u tri godine bloganja još me nitko nije stavio na popis, štaš' mora da sam svim draga :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E pa nu, ti si naša :D <3

      Izbriši
    2. u kom smislu? tipa domaća, dalmatinka ili nasa domaća blogerica?

      Izbriši
    3. Naša, ko, svi smo ti tu, sve te znamo :D Ima li ijedna tu koja te nezna? :D Moramo te ravnomjerno 'podilit' :D

      Izbriši
  13. Jao nisam se ni nadala da ću se naći nekome u ovakvom postu. :) Baš sam prijatno iznenađena i ganuta u isto vreme, pogotovo što sam i ja tvoj blog otkrila relativno skoro, preko MM-a. :)
    Divna si zaista, nadam se da ćemo moći da ostvarimo i neku malu saradnju ili nešto slično. :) Šaljem ti puno puno poljubaca. <3 :* :*

    OdgovoriIzbriši
  14. You are SO great! I can't believe I made it on to your list I'm so happy woo!!! Thank you so so much!! I love that you like my blog, I love it when you visit and I can't thank you enough for always taking part in my gallery's! (which reminds me that I need to update it hehe!)

    So yeah thanks again for including me! This was such a lovely post to read!!! <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  15. Tjedan dana je već prošlo i ja ovo nisam vidjela, pa ubit ću se! Od Badnjaka (kad mi je rođendan) pa do sad nisam pošteno sjela pratit postove, trebalo je te sve ljude ugostit i zabavljat. A volim i pivo, ne samo na kosi, jel? :D
    Ostala sam bez teksta, puno ti hvala na ovom šeranju ljubavi, obožavam tvoju energiju i nokte i slikovitost, nema duhovitije blogerice i velika mi je čast biti na ovoj listi!
    Idem sad proučit ostatak blogerica iako ih većinu i sama pratim :)
    Sretna Nova, ljubim te! <3 :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme meni kako ja tek sad ovo vidin, I'm blinddddddd <3
      Žene moje da niste takve kakve jeste nebi promovirala. Kod mene samo original prolazi i takve ću redovito pokušat podizat :D <3 <3 <3

      Izbriši
  16. <3 <3 <3 <3 <3 You're amazing, dear! Thanks for sharing, for thinking of me and, above all, thanks a lot for your esteem!!!!!
    Finnish metal forever <3 \m/

    OdgovoriIzbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics