MM Sunday: Distressed manicure: HAPPY EASTER

13:38

Hello there my lovely friends!

So this week's MMS theme was a distressed manicure, and today being Easter - HAPPY EASTER DUDES! <3 I decided to smash those 2 themes together and combine it into a single manicure.
Let me show you what I came up with. :)


Pozdrav lipi moji!

Ovotjedna tema MMS-a je distressed manikura, a pošto je danas Uskrs - SRITAN USKRS SVIMA <3, ja san te 2 teme odlučila zbit u jednu inekako pristojnu manikuru. Da Vam pokažen šta san napravila. :)














WHAT I USED:

EVELINE 8in1 - base coat
Gabrini New N12 - base color
Rapsodi 165 - Bunnydrawing
DISTRESSED PART:
Gabrini Summer Edition
M102 - metallic yellow
M104 - neon green
M107 - teal creme
M109 - purple creme
M114 - orange metallic
M115 - neon pink
Black Acrylic paint
toothpicks
Essence BTGN TC


I love this manicure, actually, distressed manicures are probably my favorite manicures to do these days.
For this one I wanted to use these Gabrini Summer Edition polishes, so I grabbed most of them (I think I have them all). I used a light blue base color because I wanted a color over which the Easter bunny would "stand out". For the distressed part I started applying the polishes randomly and on the end I added more of the polish that I considered "covered up", like the neon pink and green. Sealed it all with a layer of top coat and I was done. This time I actually think the colors work, they clicked really nice and, if I may say so myself, the Easter bunny matches the distressed part of the manicure great. My bunny can see you over here aaaaaaaand you over there, he got me all covered. :) What do you think about it? :D

Obožavan ovu manikuru, zapravo, a oke da se primjetit da su mi distressed manikure omiljene za radit ovi dana. Za ovu manikuru san baš tila koristit većinu lakova iz Grabrinijeve ljetne kolekcije pa san ih većinu i uzela (Mislin da ih iman baš sve, al svi bi bili previše). Koristila san svitlo plavu baznu boju jer san tila da mi se Uskršnji zec, usprkos vrlo primjetnom distressed dilu manikure, primjeti. Za distressed dio san samo grabila lakove i meljala, doslovno. Na kraju kad san ih sve nanila samo san dodala malo boje koje mi je falilo, u ovome slučaju neon zelene i roze. Sve zaštitila slojen nadlaka i bila san gotova. Ovaj put san baš zadovoljna, boje mi lipo funkcioniraju a, ako to mogu sama primjetit, i Uskršnji zec mi se lipo slaže sa ostatkon manikure. Moj zec vidi da se tuckate na sve strane. Morala san Van i Uskrs uništit glupin punovima ahhahaah :Đ Šta Vi kažete?


Thank you for your time!
Please don't forget to check out what the other girls created for this week's theme!
Take care and enjoy,
until next post,
xoxoxo

Hvala Vam na Vašem vremenu!
Molim Vas nemojte zaboraviti bacit oko na manikure što su druge cure radile za ovu temu!
Pazite se i uživajte,
do sjedećeg puta,
xoxoxo







You Might Also Like

28 comments

  1. Zeko mi se baš sviđa,super su mi ove oči koje gledaju svaka u svoju stranu :D Sretan uskrs i tebi <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :D Sretan Uskrs tebi i tvojima :D :* <3

      Izbriši
  2. Hahaha zeko je malo pretjerao s travom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisan tila pretjerivat i crtat krvave oči hahah Samo je malo pritira :'D <3

      Izbriši
  3. Zekonja je <3 svidja mi se ovaj manikir, nazvala bih ga Alisa u zemlji čuda. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. sweet Easter bunny! :)

    Happy Easter, kisses from Poland!:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Plavi lak je prelep. Veseo manikir, zekine oči su vrh. :-D

    OdgovoriIzbriši
  6. Srecan Ukrs Mila ! pojedi kolacic za mene ;) kafu i uz kafu znas vec !
    volim sve lakove koje si slikala i sarenilo za danasnji dan ! super je

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga <3 Kafenise se taman, nisam mogla ranije sjesti :D :* <3

      Izbriši
  7. A vidi zekana, baš je presladak :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Srećan Uskrs!

    Sviđa mi se što si ukrštala boje na sve strane, ja sam ih stavljala samo u jednom smeru.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :D Počela sam ih ravno nanosit, i jedan kist mi na pola manikure ode u krivo, reko ajde ko ga jebe, sve ću ukrivo ahahhah :D

      Izbriši
  9. Srećan Uskrs!
    Nokti su preeeslatki! Baš mi se svidjaju i boje su prelijepe :)!

    OdgovoriIzbriši
  10. Sviđa mi se zeko :D baš je lijepa manikura :DDD i još jednom-sretan ti Uskrs :*

    OdgovoriIzbriši
  11. I've never tried "distressed" technique! I have no idea how to achieve that! Your bunny is one of the funniest I've seen lately!
    I hope you had a great weekend :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I love distressed manicures, they're really easy :D You have some videos on youtube, but you basically put a base color on, chose a few polishes and apply them on the nail with the brush of the polish that has barely any polish left on it. Thank you sweetie, have a wonderful day <3 :*

      Izbriši
  12. jadan zeko, baš je uspaničen, nije valjda da je negdje zakasnio ;) :aluzijanaaliceuzemljičudesaibijelogzeca:
    sretan Uskrs i tebi, permda je već iza nas ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako mi je drago da Vas sve podsjeća na Alisu, nije mi uspio prvi put kad sam ga radila :) <3 Hvala draga također <3 :D :*

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics