She Is Teal

10:30

Hello there my lovely friends!

Today I'm showing you a really old swatch of an amazing polish. <3
I present you...


Pozdrav lipi moji!

Danas ću uskrsnit jedan stari swatch laka kojeg ja obožavan. <3
Predstavljan Vam....


S-he 311










S-he 311 is a dark teal metallic polish with some golden shimmer running through it. I got this polish on a discount I think because why the fuck not? :) Here I have 2 coats on the nails, great formula, easy application and fast drying time. I don't know how you feel about S-he polishes, but I like them.
I can find them in my city, they have a nice selection of colors, their quality is great if you count in the fact that they're fucking cheap so yeah, huge fan right here. Today I have 2 questions for you. How do you like this color? And... What is the correct way to "name" these polishes, or their shades? Like damn, I call this one 311, but it might be 121/311. Let me know. :)

S-he 311 je tamni plavozeleni metalik lak sa zlatnim shimmerom u sebi kojeg nisan uspila uvatit lipo. Lak san kupila kad je bio snižen jer zašto nebi? Ovde iman 2 sloja na noktima, super formula, lako se nanosi i brzo se suši. Ja neznan kakvi su Vama S-he lakovi, ali meni su super. Mogu ih naći kod sebe u gradu, imaju pristojan izbor boja, kvaliteta je odlična ako u ocjenu ubrojite činjenicu da su jebeno jeftini i tako to, nu, veliki fan S-he lakova reports for duty. Danas iman 2 pitanja za Vas. Kakav Vam se čini ovaj lak? I...
Ma kako Vi "zovete" ove S-he lakove? To me oduvik muči, al mislin da san se pomirila malo s tin da ih zoven ko npr ovoga samo 311. Jel točnije zvat ga 121/311 ili šta? Zašto nan to kompanije rade, zašto nas zbunjuju s ovakin pizdarijama a svi ka ono oće mir u svitu? Kako'š imat mir kad mi dižeš tlak s ovin? 
Uglavnon, ako ima kogod normalan da mi to javi, bila bi mu zahvalna, olakša bi mi život vrlo. :)


Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
xoxoxo

Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta i doze ludila,
xoxoxo



You Might Also Like

12 comments

  1. Imam ga i predivan je. Mislim da im je to 121 neka opšta šifra, a 311 baš broj laka, nisam sigurna, moram pogledati oznake na drugim njihovim lakovima. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Đava će ih znat, samo izmišljaju gluposti, neznaju lipo napisat lak broj 666 i amen HAHAHAHAH SEE WHAT I DID HERE :D
      Odličan je lak :D

      Izbriši
  2. Uuu, što je dobra boja. Slaba sam na takve plavo-zelenkaste tonove, no na svu sreću imam siguno pet sličnih lakova i averziju prema S.he brendu. Moj novčanik je bezbedan :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha :D Neznan, ja se očito potrefin na dobre primjerke, volim sve koje iman :D E da, boja je baš ono, mrak :D

      Izbriši
  3. Such a pretty shade! You can't beat a beautiful teal :D xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo me podseća na Essence miss universe :)
    Nemam nijedan She lak, par puta sam ih gledala u onim korpicama sa sniženjima, ali bih uvek odustala...nekako me pakovanje odbija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije ni blizu miss universe-a :D Swatchala sam ih skupa i nikako :D Meni je pakovanje bas zanimljivo, volim tako kockaste stvari koje mogu lipo poslozit :D

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics