Sweet Moment

10:30

Hello there my lovely friends!

I'm guessing that, by the title, some of you thought this post would be a story telling post. 
Maybe a love story <3 Maybe I'd write about a true love story which would 100% involve chocolate. <3 
It is a love story indeed, a polish love story and it's very romantic.


Pozdrav lipi moji!

Pretpostavljan da su neki od Vas, ono po naslovu posta možda mislili da ću sad pisat neku pričicu.
Možda nešto ljubavno <3. Možda neku priču o pravoj ljubavi koja 100% uključuje čokoladu ili štogod slatko <3 Razumin Vas, samnon se nikad nezna šta ćeš dobit. Taman kad misliš da san normalna...zajeben ahhahahh. Ali ovaj put neću zajebat nikoga, ovaj post je uistinu ljubavne tematike.
Evo jednog laka kojeg volin. <3


MOMENT MODA 9, 2 coats















This polish has a weird color, to me it looks like the base was gray but they added a few drops of blue or purple in it. That's how I see the color. It's a creme polish, opaque in 2 coats, gorgeous formula, dries fast and has a shiny finish. The color is very unique and I have nothing like this in my collection. It's weird and I like it. What do you think about it? :)


Ovaj lak je skroz čudan, ljubav moja, baš je za me. Meni on izgleda ko da je baza laka bila siva i onda su u tu sivu bazu dodali par kapi plavog, možda čak i ljubičastog laka. Tako meni izgleda boja. Krem lak, pokriva nokte sa 2 sloja, krasna formula, brzo se suši i ima sjajnu završnicu. Boja je meni baš originalna, neman ništa ovako u kolekciji. Čudan je i meni je prekrasan. Kakav se Vama čini?


I got this polish as a gift from my sweet friend Marina from Sweet About Me blog and you'd make me really happy if you'd click on her name and check out her fabulous blog. <3

Lak san dobila na poklon od svoje slatke prijateljice Marine sa bloga Sweet About Me i previše bi me usrećili kad bi otišli malo na njen predivan blog jednim klikom na ime. <3 Ajde kliknite i za razliku od mog bloga pročitajte štogod pametno i nimalo creepy. :D


Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
xoxoxo

Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
xoxoxo




You Might Also Like

15 comments

  1. Volim ovakve zanimljive sivo-ljubičaste boje. :)
    Za Moment lakove čitam samo najbolje, ali naravno - nema ih u Srbiji. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neman ih ni ja tu :/ Kad ih nađen, moran i tebi uzet bar koji :D <3

      Izbriši
  2. Lak je prekrasan :) i pravi su bonbon i nisu skupi tako da su odlični 😘💅

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ih neman di uzet, baš bi tila probat njihov crni i bili, poludit ću :D Fala daraga :D

      Izbriši
  3. Lak je prekrasan :) i pravi su bonbon i nisu skupi tako da su odlični 😘💅

    OdgovoriIzbriši
  4. krasna boja :D
    dobila i ja par moment lakića i mogu samo reći da je sramota što ih na moru nemamo :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa jebemu valjda će se namirit i na nas, o'skrbit nas malo :D Oću bili i crni probat, makar to da vidin kako je :D

      Izbriši
  5. super nijansa..totalno bih rekla da je siva :) razumijem nailpolish crush :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sivo-ljubičasto-plavo čudo nemogu ga opisat osim pizdin ahhaah :D

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics