Frosted Nails

06:06

Hello there my lovely friends!

Today I'll show you another polish that was a gift from my Queen, Nail Crazy.
This one is fucking insane, look at it.


Pozdrav lipi moji!

Danas ću Vam pokazat još jedan lak koji je bio poklon od Kraljice herself, Nail Crazy. <3
Ovaj je jebeno lud, nu ga.


Misslyn 86 B, 3 coats















86 B is a clear based polish filled with literally a crapton  of silver micro glitters, blue and green metallic hex glitters. Even though it's a glitter polish, the application was smooth and even. I needed 3 coats to get it opaque because let be serious, my nails are long. I'm pretty sure that people with small/er nails could get away with 2 coats. The drying time is normal, not too fast thought, you can't slap this on and go do your thing. The finish is kind of gritty, not as gritty as in sand polishes. If you have a decent top coat you could probably get it smooth with just a layer of it, but I like it's texture. One thing I need to point out about this gorgeous polish is that it's a pain in the ass to take off. Maybe wear a peel off base coat with it? I wore it for 4 days, no chipping. 4 awesome days of sassy sparkly nails, yes please. What do you think about it? :) <3

86 B je lak prozirne baze sa punin kurferon srebrenih mikro šljokica, plavih i zelenih metalik hex šljokica. Iako je šljokičasti lak nanosio se ko običan lak, lako i jednako. Tribala su mi 3 sloja za pokrit nokte, al da budemo realni ja iman kandže a ne nokte, tako da smatran da bi ekipa sa kraćin noktima mogla proć i bez 3. sloja. Vrime sušenja je oke, nije nešto extra brzo, ovaj lak nemorete nikako nakeljit i vozit za poslon. Završnica je pomalo gruba, iako ne toliko ko u običnih hrapavaca.  Ako imate pošten nadlak, mogli bi ga izravnat sa samo 1 slojen. Jednu stvar ću naglasit od ovome laku. Zadnju put kad mi je kasnilo nisan molila Boga kliko san ga molila kad san skidala ovaj lak, toplo - iz dubine srca priporučan peel off bazu uz ovoga. Nosila san ga 4 dana bez da se otkrhnuo. 4 prekrasna dana sa predivnih svjetlucavih noktiju, da molin. Šta Vi kažete na njega? :) <3


Please go and check out Nail Crazy's blog and bow down to her for me, she's the Queen. ;) <3
Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
xoxoxo

Molim Vas svratite malo do Nail Crazy, poklonite joj se za mene, ipak je Kraljica. ;) <3
Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
xoxoxo




You Might Also Like

8 comments

  1. Šljokice ga čine baš zanimljivim, lepo izgleda, :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ispočetka se nisam mogla odlučiti sviđa li mi se ili ne. Sad mi se sviđa; vjerujem da ga je grozota skidat.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Užasan je za skidat, al je prekrasan za vidit :D

      Izbriši
  3. izgleda mi kao božićna priča :) milijun malih šljokica...divota, a vjerujem da ih nije lako sa kandža skidat :) hahahhaha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Totalno :D Zajeban je skroz na skroz za skidat :'D

      Izbriši
  4. ahahaha, znači lak je kriv za napadaj vjere ;)
    hvala ti Mila, ali meni je već neugodno kako me hvališ i častiš :*

    OdgovoriIzbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics