CHERRIES

17:55

Hey guys! / Pozdrav ljudi!

In this post I'll show you how I do cherries! I'll have a series of posts showing 'DIY fruit nails'.

U ovome postu ću Vam pokazati kako radim trešnje! Imat ću seriju postova gdje ću Vam pokazivati
kako nacrtati voće na noktima.

What I used to do this: / Što sam koristila:

- plastic spoon / plastičnu žlicu
- end of a brush / kraj kista
- detailing brush / kist za detalje
- red & green acrylic paint / crvenu i zelenu akrilnu boju


If you're doing this on your nail prep it with base coat and a base color.
I used the end of a brush to create red dots. Make 'a pair of cherries'.
This is the first coat of paint.

Ako ovo radite na noktu namažite bazni lak i boju koju želite za bazu.
Koristila sam kraj kista da napravim točkice. Napravite 'par trešanja'.
Ovo je prvi sloj boje.


Second layer of paint. I added more cherries. / Drugi sloj boje. Dodala sam još trešanja.


With a detailing brush I added the stalks. If you have a shaky hand like I do, use a toothpick,
I'm sure it'll be easier to control.

Sa kistom za detalje sam dodala peteljke. Ako Vam drhti ruka kao meni, koristite čačkalicu,
sigurna sam da ćete imati više kontrole nad njom.



The brush I used. / Kist kojeg sam koristila.


Paint the second coat of green paint on the stalks, add a few leaves if you want, and you're done.

Nanesite drugi sloj zelene boje na peteljke, dodajte koji list ako želite, i gotovi ste.


I love this. It's so simple, and it looks amazing on the nails. I think they'd look great if you
put a mint green polish as a base color.

Volim ovo. Tako je lagano, i izgleda divno na noktima. Mislim da bi predivno izgledalo da
za baznu boju stavite neki mint zeleni lak.


I hope you liked this. Stay tuned for more of these posts.
Thank you for your time. I hope you have a great day.
Until next post, byeeeeeeeee :D

Nadam se da Vam se ovo svidilo. Pratite me jer će bit još ovakih postova.
Hvala Vam na Vašem vremenu. Nadam se da ćete imati odličan dan.
Do sljedećeg posta, pozdraaaaaaav :D

You Might Also Like

0 comments

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics