Sister's cross

12:37

Hey guys! / Pozdrav ljudi!

I did my sisters nail again! / Opet sam sestri radila nokte!

What I used: / Koristila sam:


- EVELINE 8in1 base coat / bazni lak
- LEOPARD 3 Dark Blue
- White acrylic paint / bijelu akrilnu boju
- toothpick / čačkalicu
- EVELINE 3in1 top coat / nadlak


I wanted to do something else on her nails, now I don't even remember what lol, but by the time I started
pulling out glitter polishes she was like NO. So if you want to create these nails, paint them with a
color of your choice and dot a cross on the nail you chose to be the accent nail.

Htjela sam joj raditi nešto drugo, sad se i ne sjećam što lol, ali kad sam počela vaditi šljokičaste
lakove ona je već reka NE. Pa ako želite napraviti ovake nokte, nalakirajte ih bojom kojom želite
i natočkajte križ na noktu kojeg ste odabrali da Vam bude naglašen.







And that's it, very simple to do, yet not plain. / I to je to, jako jednostavno za napraviti, a nije obično.


I hope you guys liked this, thank you for your time.
I have a bunch of posts to write, 2 diy - I think I'll post one later today, small haul, a tag, and by the
time I write them I'll give myself a new manicure lol.

Nadam se da Vam se ovo svidilo, hvala Vam na Vašem vremenu.
Imam dosta postova za pisati, 2 diy - mislim da ću kasnije danas postat 1, mali haul, tag, i dok ih
sve napišem opet ću sebi manikuru raditi lol.


Have a great day, see you soon! Byeeeee :) / Ugodan dan Vam želim, vidimo se uskoro! Pozdraaaaav :)

You Might Also Like

4 comments

  1. I like it, as you said it's simple, yet not plain! My sister doesn't like a lot of glitter and rhinestones so I'll try this design on her :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Wooohooooo we're making people enjoy nail art. :D As fussy as they can be, we'll make them fall in love with nails using simple manicures. n_n :D

      Izbriši
  2. super, nek si ti uključila i sister, moja je bila jučer i nije dala da se igram s njenim noktima :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja san sritnica što se toga tiče, ako neće sestra oće nevista, i to sutra :D Pomalo mi dosadila ova manikura, baš bi neke lila noktiće :D

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics