GRADIENT

17:55

Hey guys! / Pozdrav ljudi!

Today I'll show you 6 simple, easy designs you can do yourself.

Danas ću Vam pokazati 6 jednostavnih, lakih dizajna koje možete sami napraviti.


I am not in any way saying that I own these designs, or that I first thought of them. A lot of
people did them before me. These serve just for inspiration purposes. If you know
someone that did some of these designs first, link them, I don't know who to credit because
I've seen them everywhere.

Ni na koji način ne govorim da ja posjedujem ove dizajne, ili da sam ih prva smislila. Puno
ljudi ih je radilo prije mene. Služe isključivo za inspiraciju. Ako znate nekoga što je neki ovaj 
dizajn prvi napravio, linkajte, ja neznam kome da dam zasluge jer sam ovake
dizajne vidjela svugdje.

I painted a nail on my spoon using white acrylic paint.

Nacrtala sam nokat na žlici koristeći bijelu akrilnu boju.


I dipped my sponge in yellow acrylic paint. / Spužvu sam umočila u žutu akrilnu boju.


Then I sponged on the yellow paint. / Onda sam naspužvala žutu boju.


Then I dipped my sponge in red paint. / Onda sam spužvu umočila u crvenu boju.


Then I sponged it on the tip. / Onda sam je nanijela na vrh nokta.



And I worked my way up to about half of the nail. / I onda sam nanosila do otprilike pola nokta.




You do all the same things for an ombre starting from the base of your nail.

Radite sve iste stvari za ombre koji počima pri bazi nokta.



You can paint your colors direct on the sponge. / Možete boje nanijeti direktno na spužvu.


Line the sponge up with your nail. / Spužvom naciljajte nokat.


Press it. / Pritisnite ju.



Then slowly work with the sponge to get a gradient effect.

Onda polako radite sa spužvom da dobijete gradient efekt.



Comparison - painting colors on the sponge / dabbing sponge in colors

Usporedba - nanošenje boje na spužvu / umakanje spužve u boje


You can paint on a gradient effect with a brush. / Možete i obojati gradient efekt sa kistom.




Or dot it on. / Ili ga natočkati.



Either way, ombre nails are, in my opinion, one of the easiest and best looking nail arts you can do.

Bilo kako, ombre nokti su, ja mislim, jedan od najlakših i najljepših nail arta koje možete napraviti.

I hope you liked these simple and easy design ideas.
If you want to ask me something, please do, don't be shy! :D
I'll be doing more of these so stay tuned.
Thank you for your time, until next post, have a nice day, byeeeeeee. :D

Nadam se da su Vam se svidjele ove jednostavne i lake ideje za dizajn.
Ako me želite nešto pitati, molim Vas, nemojte se sramiti! :D
Radit ću još ovih pa pratite postove.
Hvala Vam na vremenu, do sljedećeg posta, ugodan dan Vam želim, pozdraaaaaav. :D

You Might Also Like

2 comments

  1. imam primjedbu, nisu ti loše ideje ali daj ih stavi na nokte umjesto na žličice :D
    pogotovo kad imaš tako lipe nokta :D
    ovo to nije ombre već gradijent, ombre manikura je manikura gdje je svaki nokat obojan jednim lakom a svi su u istoj boji - od svjetlije ka tamnijoj, ili obrnuto, svejedno ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ok, dosad mi je to bilo isto, al primljeno na znanje :D A sto se tice primjedbe, draga moja, i svi ostali, ako Bog dragi da da ovo vidite, na moru san već 4 miseca, ove postove san davni dana pripremila, kao sto san to naglasila već par puta, nesmin lakirat nokte na poslu, a radit cu jos oko 2 miseca. Slobodno neman, neman vrimena za bogznakakve manikure. Sve su 'basic' i objavljene na ig-u. Valjda sad znate svi kako mi je radit, i da svacate zasto nema mojih noktiju, meni je zao al ono, od zraka se ne zivi :/

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics