MM Sunday: Snowflakes

20:06

Hello there my lovely friends!

In today's post I shall bombard you with pictures of my latest manicure.
I am in love with it and I hope you'll be also! <3 :)


Pa di ste lipi moji?!

Danas ću Vas izbombardirat slikama posljednje manikure.
Ja san prezadovoljna i nadan se da ćete i Vi biti! <3 :)







I wasn't exactly lazy with taking pictures, but I was freehanding this manicure and you better believe this girl
was covered in paint from top to bottom! Didn't want to mess up my Nokia because I downloaded
My Talking Tom 3 days ago and I'm hooked on that kitty, I couldn't take it if I had to take my phone to the shop again. Gobi (my actual cat) doesn't like him tho.
OKAY, back to the manicure.
I went with a purple base and sponged on a silver gradient on my tips. That didn't cut it for me so I painted on some small holo glitters over that, gotta have that sparkleeeeee!
After that I cursed my striping brush because it's too thick. That went on for like 10 minutes.
Accepted the fact that I had nothing else to work with, then drew the snowflakes. Added some dots to fill the nail, and 1mm rhinestones in the middle of my snowflakes.
Layer of top coat later and I was done. :D

Nije da san bila lina sa slikavanjen, nego nu, radila san ovo freehand i virujte da se ova ženska izlipila bojon od glave do pete! Nisan tila zeznit Nokiu jer san ima 3 dana skinila My Talking Toma i navukla se na tu mačku, nebi sad podnila da moran mobitel opet nosit na popravak. Gobi (moj mačak) ga nevoli nimalo.
OKEY, uvik zabušavan, nazad na manikuru.
Odlučila san se za ljubičastu bazu i naspužvala srebreni gradient na vrhove noktiju. Nije to meni dosta pa san nalakirala male holo šljokice do pola nokta, tribaju svjetlucat ili ne valjaju! :D
Nakon toga san proklinjala tanki kist jer je pridebel. Odužilo se to brate, neki 10 minuta. Jesan li ja jedina Dalmatinka koja ovako plane? Ili smo ja i moja mater pridraga same po ovon pitanju? 
Prihvatila činjenicu da ih neman s čime drugin nacrtat, pa onda crtala pahulje. Dodala malo točkica da popunin nokat, i 1mm kamenčiće u sridinu pahulja.
Sloj nadlaka poslje i bila san gotova. :D



 





That's all for this post, I hope you guys like the manicure! :D
If you want to know anything else about it, don't be scared to ask. Tomorrow will hopefully be a sunny day, so I'll insert more pictures of it tomorrow, I know these are a bit crappy. :Đ
And stay tuned on my facebook page, I just might coat this mani with the sparkle sand top coat. ;D

Ovo je sve za ovaj post, nadan se da Vam se sviđa manikura! :D
Ako želite znat još nešto o njoj, nu, pitajte. :D Sutra će, nadan se, bit sunčan dan, pa ću probat ubacit još kou sliku, znan da su ove malo sranje. :Đ
Pratite me na fejsu, razmišljan da manikuru pokrijen sa essenceovim hrapavim nadlakom. :Đ

Thank you all for your time!
Take care and enjoy, 
until next post,
xoxoxo

Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
xoxoxo



Also I've entered Emily's Christmas Nail Art Gallery! Check out all of the gorgeous Christmas Nail Art
riiiiiiiiiiiiiiight here <3 Christmas Nail Art Gallery <3
Check it out, everyone's welcome to join and pump up our Christmas Spirit <3!

Don't forget to check out what other girls did, I landed on my ass after seeing their manicures! <3

Nuder, vidite šta su druge cure radile, od jutra ludin kako su im prekrasne manikure! <3

You Might Also Like

26 comments

  1. Ooo pa nas dve smo skoro pa bliznakinje. :D Samo sto ja moj post jos nisam napisala i objavila. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I'm waitiiiiiiing :D Ja se nadam sutra suncu i boljim slikama :D Hvala ti ;D :*

      Izbriši
  2. what a beautiful winter design! I love the purple and these awesome snowflakes- so good job my dear Glee!

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow super su :)))) svaka čast na free hand pahuljama :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Sviđa mi se, sviđa mi se i manikura prije pahuljica (onaj gradient) :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Samo što mi ne zasvira u glavi Stille Nacht :D
    Baš deluje spokojno. Veoma mi se dopada.

    OdgovoriIzbriši
  6. Konačno još neko sa freehand pahiljama, a ne samo ja. :) Jako lepo. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. super pahuljice, ja sa svojima nisam najzadovoljnija al ne minjala ja manikuru, i ovako sam živce potrošila XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahahha :D Ja san izludila sa kisom, baš kad tribaju tanke crte on me zezne. :/ Ali isto tako, ne minjala je ja hahahaha :D Hvala :D :* n_n

      Izbriši
  8. sjajno izleda, pahulje su bas lepe, i ozivele sa glitterom ! super je !

    OdgovoriIzbriši
  9. damn, zaboravih se nalipit :P
    super ti je manikura, prekrasno crtanje, odlična podloga... a nokti to sve još uljepšaju <3
    pari mi se da sve dalmatinke imaju problema s brzim paljenjem ahahaha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ahahah tribamo se učlanit u 'short fuse club' ahahahah :D Hvala drga <3 :* :D

      Izbriši
  10. Veeery nice :) Sviđa mi se i sa i bez pahuljica :) Sjedi, 5!

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako sam ja preskočila ovaj post???
    Prekrasno! Odlično za ovo doba godine. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics