Empties #5

09:28

Hello there my lovely friends!

Today I'll show you all (I think) the products I used up since I wrote my last empties.
I won't write any specific information about the products in English (ex. the cost, where to buy it...), but I will write my opinion about everything. Let's get started. :)


Pozdrav lipi moji!

Danas su na redu emptiesi koje san (već bacila ahahah) potrošila od ovakog zadnjeg posta.
Pošto Vi niste englezi potrudit ću se dat koju  informaciju više o proizvodima. Ima ih puno pa ajmo počet. :)








Balea Vitamin shampoo is my favorite shampoo and I think I have at least one in each emtipes post. It cleans my hair amazingly, doesn't wash my color out too bad, doesn't dry out or tangle my hair and I love it.
NIVEA Baby Soft Shampoo & Bath was a great shampoo as well. It was almost as good as the Vitamin shampoo, but I felt like it didn't clean my hair as much as the Vitamin shampoo did.


Balea Vitamin šampon je moj najdraži šampon i mislin da iman bar jednu bočicu istoga u svakom ovakom postu. Prekrasno mi čisti kosu, daje onaj skviki klin osjećaj kojeg ja volin. Ne ispire mi boju previše, ne isušuje mi i ne zapetljava mi kosu. Dm 9,90kn, 500ml
Sjajolika ga uzela zbog mene i zahvalila mi. Šampon pohvaljen od mog Personal Jesusa, triba li Van više? 
NIVEA Baby Soft šampon & kupka je bio super šampon. Samo sam imala osjećaj da mi nije toliko temeljito očistio kosu ko Vitamin. Mislim da sam ga ja uzela u Konzuma za oko 20kn, 200ml?




I honestly don't know the name of this big shampoo, my mother got it for me. It's a basic shampoo that should smell of nettle, but to me it smelled more like Aloe? Anyway, was an okay shampoo.
GUHL shampoo for colored hair with goji berries - I got this tester last summer from my co-worker and... This stuff is amazing. One of the best shampoos I have ever tried in my life. It came in a 75ml bottle and that lasted me for almost 3 weeks. Amazing shampoo especially if you have color treated hair. I think we don't have this brand in Croatia, so if you know anything about this brand and where I can get more of this, please share the information with me.


Ja neznan kako se ovaj veliki šampon zove, znan da ga je mater donila iz dućana u Sovićima. :D Obični šampon koji bi triba mirisat na koprivu, al nije. Mene je miris podsjeća više na Alou? U svakom slučaju, nije za bacit, mislin sadržaj a boca je bačena. :D
GUHL šampon za obojanu kosu sa goji bobicama - Ovaj tester mi je dala kolegica s posla i.. Ljudi moji. Ovo je čudo od šampona u bočici testera. Jedan od najbolji šampona koje san ja u životu probala. U ovoj bočici je bilo 75 ml proizvoda i to mi je trajalo skoro 3 tjedna. Odličan šampon za obojenu kosu, sličan Vitamin šamponu, samo mi uopće nije ispra boju. Ja san skoro sigurna da ovoga nema u Hrvatskoj, ako Vi znate nešto više o njemu, udilite informacije potrebnima, odnosno meni. Vašoj truloj (ne odustajen od ovoga).




Schauma 7 herbs conditioner was okay. I use it more as an hair mask before washing my hair or as an "reverse hair washing" conditioner. Did it's job, but it's not a miracle.
L'Oreal Elseve Anti-breakage hair balm - As a conditioner it was okay, did what a conditioner should do, but the smell. It smells so fancy, so elegant and rich, loved that.
Schauma leave in spray conditioner - I use this conditioner before washing my hair. I need to comb my hair out before washing it and this stuff helps me. Sometimes I'll use it after I wash my hair, the way I'm supposed to use it anyway, but that's only because of the smell. It smells great.
Schwarzkopf Gliss Hyaluron Hair Filler express repair leave in spray conditioner - Now this. This is my hair crack. I've been using this since high school and it's the only conditioner I love and trust. Never ever has a Gliss conditioner failed me or betrayed my trust. Holy Grail status for me.


Schauma regenerator 7 trava - Što više trava, to bolje AMIRITE. Ma ovo je bilo oke, također standardni proizvod mojih emptiesa. Jeftin je ovako, uvik je na nekoj akciji. Solidan regenerator, radi svoj posa, al sad da je cudesan, nije. Ja obične regeneratore koristim više ko maske za kosu ili u svrhu obrnutog pranja kose, nikako kako bi ih tribala koristit. Oko 15kn, Dm
L'Oreal Elseve blazam protiv pucanja kose - Ko regenerator je bio oke, radi što svaki prosječan regenerator radi ali miris. Ovo miriše tako elegantno, profinjeno i bogato. Miris mi se najviše svidio. Oko 23kn, Dm
Schauma regenerator u spreju - Ovo koristim prije pranja kose radi raščešljavanja. Moran se počešljat prije pranja kose, a mrzin se češljat. Iman jako osjetljivo vasište i ono, smrt mi je četka. Ali eto, ovo mi pomogne i za to je dobro. Nekad ga koristim i nakon pranja kose, al više zbog mirisa. Lipo miriše. Oko 15kn, Dm
Schwarzkopf Gliss Hyaluron Hair Filler express repair regenerator u spreju - Ovo. Krek-kokain za moju kosu. Uvik triban imat jedan krek-kokain u zalihi. Za kosu ;) NUDGE NUDGE *ne drogiran se*
Ovo čudo koristin još od srinje škole. Gliss nije regenerator za mene, Gliss je moj prijatelj. Prijatelj kojem virujem i koga volim. Nikad me nije izda niti zakinijo. Svetinja za mene. Oko 25kn, Dm
Pozdrav ženi na budžetu, GLISS GILZ X8 FOREVER




I colored my hair recently and I used these two combined. Great colors, work well on my hair.
I've been coloring my hair for years now and I've only tried Garnier, L'Oreal and Palette box hair colors. I only color my hair 1,2,3 times a year max so I was thinking about trying out a new brand. And if you're wondering, L'Oreal was the worst out of the 3 I've tried. It burned like a bitch and the color washed out in 2 weeks. I'd suggest these Garnier hair colors for people with sensitive scalps, these didn't burn me or irritate my scalp at all and they last a long time on my hair.

Nedavno san se obojala i za to san koristila ove 2 boje koje san kupila ima po godine kad san se mislila obojat pa san to bojanje malo odgodila haahah. Bojan se već godinama i samo san probala Garnier, Palette i L'Oreal boje. Od ove 3 što san ja probala L'Orealove su sotone. Sotone sotonske. Em što su me pekle, em što se boja isprala nakon 2 tjedna. Ove Garnierove bi preporučila ljudima sa osjetljivijin vlasišten, mene nikad nisu pekle niti iritirale na bilo kakav način, a traju dugo vrimena. Ja se bojan 1, 2, 3 puta godišnje maksimalno pa bi probala neku drugu marku. Ima li iko ikakve preporuke za neku provjereno dobru trajnu boju? Ove 2 san uzela u BIPE na akciji za 20kn, mislin da obično koštaju oko 25kn.




Dermacol Rhubarb & Strawberry juicy shower gel I got as a gift during summer and used it during winter as a fruity break from all the "heavy perfumed" winter shower gels. I liked it, but it had a weird thick consistency that didn't wash off quickly, I thought that was a little odd, but all in all a good product.
Palmolive naturals Orange Blossom & Moisturizing Milk Bath Milk was okay. It smelled nice, I felt refreshed after using it but this new formula is.... How do I put it in words? Fucked up? Shit? The new formula is shit, at least if you ask me. When I used it the first time I spilled 1/4 of the bottle. I was so surprised with the runny, watery consistency and I think they shouldn't have changed the old formula.
Palmolive Nourishing Delight Honey Shower Milk was okay too. Smelled like honey, my skin felt more moisturized rather than refreshed after using this one, but I didn't mind it. The formula, or the consistency of this was great.

Dermacol Rabarbara  & Jagoda gel za tuširanje sam dobila na poklon ljetos i koristila san ga zimus kad bi mi svi zimski "jako parfumirani" gelovi za tuširanje dosadili.  Svidio mi se al je ima neku čudnu konzistenciju, preljigavu i pregustu u usporedbi sa običnim, standardnim gelovima za tuširanje koja se nebi tako brzo sprala. To mi je bilo malo čudno al ono, nisan umrla od toga, proizvod potrošen, whatever.
Palmolive Naturals Hidratizirajuća kupka Narančin cvit (jel tako - mislin da je) je bila oke. Mirisa super, volin naranče, vrlo osvježavajuća tuširalica ali ova njihova nova formula je, kako da kažen? Sranje? Nova formula im je sranje, ako mene pitate. Kad san ga prvi put koristila ono, ja jadna navikla na bogatu, raskošnu konzistenciju Palmolive gelova i ostali pizdarija kad ono pajdo prolijo četvrtinu boce, umalo nisan vrat slomila. Ne da san se iznenadala, nego me blago šokirala razvodnjena formula. Neznan šta je Palmoliveu ovo tribalo. oko 30kn, Dm
Kad smo kod Palmolivea, Njegujuće mliko za tuširanje Med je bilo oke. Mirisalo ko med, nakon korištenja mi se koža činila više kao nahranjena nego čista, što opraštan jer je zimsko doba. Ovaka stara formula im je odlična, don't fix it if it ain't broke. oko 15kn, Dm




NIVEA creme sensitive shower cream was okay. It moisturized my skin pretty deep in fact, it had a soft scent to if and on the bottle it says "improved formula" which I didn't get. Feels the same as always so.. It was great before and it's still great.
Fa Romantic Moments Cashmere & White Rose and Fa Luxurious Moments Black Amethyst & Pink Viola are my go to winter shower cremes, gels, whatever. They are very creamy, moisturizing and have a heavy, very perfumed scent. Great for winter and when you squeeze them out of the bottle they look like melted pearls.


NIVEA creme sensitive krema za tuširanje je bila oke, standardna. Odlično mi je hidratizirala kožu, imala je neki blagi miris. Na bočici piše "poboljšana formula", ja to nisan primjetila, isti ko i uvik. Prije bila dobra tuširalica, sad dobra tuširalica. oko 16kn, Konzum
Fa Romantic Moments Cashmere & White Rose i Fa Luxury Moments Black Amethyst & Pink Viola su moje go to zimske tuširalice. Vrlo su kremasti, hidratizirajući i jako parfumirani. Odlični za zimski period, barem meni, i same ove kreme izgledaju ko otopljene perle. :D 400ml 17kn, 750 ml 20kn Konzum




Rexona Sexy ulalla ho ho I'm weird anti-perspirant  was okay, nothing special.
Cien sensitive anti-perspirant roll on was shit. Shit I bought at Lidl and that I'll never buy again.

Rexona sexy ohohoho sexyyyy O moj Bože, sramota me čitat, kamoli ovo izgovorit. Antiperspirant štagod, bio je oke. oko 20kn, Dm
Cien sensitive roll on šta god, sranje, sranje. Bila san glupa i neću ga nikad više kupit. oko 10kn, Lidl. Sranje iz voljenog Lidla.




I don't have much to day about these two other than they were both fine. :) ? :/

Neman puno stvari za reći od ovim dvoma osim što su oboje bili oke.
Olea mliko za tilo je krek moje matere, ja neznan kakvu čaroliju ona vidi u ovome losionu ali ona ga obožava. Konzum, 15kn
Cien sensitive losion san uzela u Lidla lani, mislin da je slična cijena, oko 15ak kn. Ovo čudo sadrži 500ml proizvoda. Nadan se da ga neću opet kupit jer ću osidit ako ga buden drugi put tribala potrošit.




Argan Oil body butter - I found it in a local store and loved it...for the 1/3 part of the tub. I got fed up with the scent and I was so happy to finish this one.
bellesa soft hand and body creme was amazing. I got it as a gift for my 22nd birthday. It had a light perfume scent, very moisturizing and my skin soaked this cream up so fast, amazing.
NIVEA Smooth Sensation body milk for dry skin was great. It was very thick and moisturizing,  my skin is normal and it loved this one right before bed. Very moisturizing.
Eucerin whatever lotion I didn't even know I had this one. Found it in a dark corner of my bathroom and I didn't consider it safe so I'm throwing it out.

Argan Oil maslac za tilo san našla u lokalnoj trgovini i volila san ga....prvu trećinu posude. Ima je nježan miris na baby puder i pripizdijo mi brzo. Ja i bebe nikako na zelenu granu. 20kn , lokalna trgovina
bellesa soft krema za ruke i tilo je čudo. Dobila san je na poklon za 22. rođendan. Imala je blago parfumirani miris, odlično hidratizira i brzo se upija. Čudesna. Neznan di se može nać, ako Vi znate, pomozite.
NIVEA Smooth Sensation mliko za tilo za suhu kožu me je začudilo, odnosno čudna mi je bila činjenica da san baš uživala u ovome. Vrlo je gusto i odlično hidratizira kožu. Ja iman normalnu kožu tila i odlično mi je pasalo, pogotovo pred spavanje. oko 30kn, Konzum
Eucerin losion s čime god. Našla ga u mračnoj ćoši kupaonice i nisan ga tila koristit jer mi nije bilo sigurno, doviđenja, pozdravi mi smetlare.




I already have mini reviews of these products which you can read here. :)

Već iman mini recenzije ovih proizvoda koje možete pročitat, nu ovden.:)




My friend Tanja from Velike Sitnice blog sent me these 2 masks along with other amazing goodies that I shown in this post.
This red anti stress mask was good. The consistency reminded me of honey and when I put it on my face it felt worm. After washing it out my face felt moisturized and refreshed.
This green Skin Cleansing mask is... Fuck it's great! I loved this one so much. After I used this one the first time and looked in the mirror I thought that I got soap in my eyes and that I couldn't see. It got rid of most of my blackheads just in a single use. It didn't dry out my skin too bad, I have combo skin and after using this my T zone was, I felt pretty good about myself. If you can find this I'd recommend you to give this one a go.
Oh and yeah, I got 4 uses out of each mask. :D


Moja draga Tanja sa bloga Velike Sitnice mi je poslala ove 2 maske skupa sa još puno prekrasni stvari koje ste mogli vidit u ovome postu.
Ova crvena anti stress maska je bila dobra. Konzistencija me podsjećala na med i kad bi je nanila osjećala bi toplinu na licu, ne peckanje nego baš toplinu. Nakon ispiranja mi je koža bila nahranjena i osvježena.
Ova zelena Skin Cleansing maska je JEBENO LUDILO! Jebenti je dobra. Obožavala san ovu masku.
Prvi put je idem probat, isperen je i bila san uvjerena da mi je u oko ili ušla maska, ili sapun, odnosno da ne vidin dobro. U samo 1 upotrebi mi je izbrisala većinu mitesera. Nije mi isušila kožu, ja iman mješovitu kožu i čudo je napravila na mojoj Tzoni, čudo. Inače iman problema jedino sa miteserima, ritko kad iman prištić, tako da neznan kako bi djelovala na koži s prištićima, aknama. Al ako imate mitesere, ovo preporučam toplo. Neznam di se mogu uzet, ja sam ih dobila od Tanje, a Marina Sweet About Me napisala da se mogu kod nas u HR naći u Mulleru? Neznan jer U IMOCKON NEMA MULLERA HAAAAAAA :'(




I finished a pack of wet wipes which I use for leaning mostly LOL and some cotton for taking off my polish.
I'm so sad that I finished this pack of cotton round that I got as a gift from Finland. I love Finland. <3

Potrošila san paket Softino vlažnih maramica koje su odlične za svašta, od čišćenja kuće, brisanja swatcheva, čak i skidanje šminke. Lidl, oko8kn
Potrošila san i navukla san se na cik -cak vatu za skidanje manikura. Odvikla san se od straha, ježin se, odnosno ježila san se na one kuglice od vate i  vatu općenito ali san bila hrabra i prebrodila san taj strah jer san ja metal žena, žena kraljica wooooo! Lokalna trgovina, 10kn
Otiša je i pak vatica koje san dobila na poklon iz Finske. I'm missing you Finnish cotton pads, I love you.





I'm a nail art girl and I use up a lot of polish remover, Solvente is and has been my favorite one for years now.
I managed to finish up a tub of Vaseline, don't ask me for what *hint hint* I use it as a night time deep conditioner for my hands and cuticles, you dirty minds, you. ;)

Ja radin nokte, ja baš radin nokte ne pizdin i ne zajebavan se, ozbiljna san ahah. Solvente u mene iđe ko voda brajo. Najdraži odstranjivač laka već godinama a kupujen ga u lokalnojtrgovini za 6kn ili kad oden na mali trip u Soviće za 1KM. Onda donesen litre kući :D
Potroših konačno i ovu kutijicu Balea Vazelina, ne pitajte za šta ;D *nudge nudge* Koristin Vazelin ko dio moje noćne rutine za ruke i zanoktice posebno, ali i za sve dilove tila di mi je suša koža ala kolina, laktove..
Gorgeous on a Budget je također ovo usvojila i kaže da i njoj to također funkcionira, vidite to u ovome postu. <3




TESTER TIME
Where I work during summer I get to meet a lot of  people, a lot of sellers which always give me testers of the randomest stuff but hey, free stuff to try.
AGRARIA conditioner Lemmon was an okay conditioner but I love the true smell of lemmons it had.
asan intimate wash I used this up and I don't get the point od these intimate washes at all. This one was fine but I don't know!! I shower 2 a day and I never had any problems down there, never.
amika nourisging hair mask was a tester my sister brought me a year ago and I didn't want to use it because I'm a lazy girl. This stuff was amazing, loved it.
seba med whatever day creme was too thick for me to use as a day creme, and it didn't do anything as a night creme.


TESTERI
Ja liti u mistu di radin sritnen puno ljudi, puno prodavača koji uvik uvale neke testere od neki korisni, a nekan neki najveći pizdarija...doslovno, čekajte.
AGRARIA regenerator sa mirisom limuna je bio oke regenerator ali me iznenadio stvaran miris limuna.
asan gel za intimno pranje - evo doslovne pizdarije *ba dum tss* Ja ove gelove za intimno pranje ne razumin. Nikad nisan imala problema nikakvi, cili život me bar ono doli nije izdalo ahahha Sve me je u jednon trenutku bolilo, noga, ruka, glava, nokat sve, a ovo doli je uvik bilo 1/1, svaka mi čast jel? :D Ja se otuširan 2 puta dnevno, ljeti kliko god stignen i ja se osjećan čisto, meni je to dovoljno. Šta će sad izbacit poseban gel za dlan, poseban za podlakticu, ne razumin. Jesan li luda, glupa, šta? Rekla san Vam lipo se čuvajte, čistoća na prvon mistu i sve 5, nisan ja manita ej, nisu fore bezveze. Ja san obrazovni blog.
amika njegujuća maska za kosu je bila poklon od moje sestre, ona je našla ovo u nekome livon dućanu kad je bila u Mostaru za 1KM i maska je odlična. Učinila mi je kosu sjajnom, mekom, počešljala san se bez problema i boli, tako da ako je morete naći, što ne probat.
seba med dnevna krema mi je bila premasna za dnevnu kremu, a nije ništa napravila ni ko noćna.




Again for my 2nd empties bag LOL.
Balea Cocos & whatever deospray If you like coconuts, I mean really love coconuts...This thing is made for you. It worked great as a deodorant but the smell, it was so intense, so so intense. It took me half a year to finish this one up, if I sprayed a little more I'd always feel sick. Very intense.
Playboy perfume Thank you Jesus, I finished up a perfume. This one smelled nice, you only need a little bit of this one as well, it's intense, but this one never sickened me. I have like 10 more perfumes to finish and that's upseting me. I'm more of a person that likes to smell nice, clean and fresh. I use perfume daily and still it takes me ages to finish them up.
Christina Aguilera Red Sin perfume sample it smelled nice, but I can't even think about getting it. I have way to many perfumes on hold.


Ovo san naknadno potrošila. :D
Balea Cocos & Štagod neki cvit dezodorans Ako volite kokose,ali baš baš volite, ovo je za Vas. ja volin kokose, ali meni je ovo bilo preinzenzivno. Radi svoj posa, neloš dezodorans ali ono, ako bi slučajno malo više pošpricala muka bi mi bila svaki put. vrlo inzenzivan. Dm, oko 10kn
Palyboy parfem falin te Isuse, potrošila Mila parfem. Ovaj je oke, standardan neki, nekome bi bio čak i preintenzivan ali meni je bio oke i nije me zgadio nimalo. Iman još oko 10 parfema za potrošit i ono, užas. Koristin parfem dnevno, alli samo jednon. Više san tip cure kojoj je važnije biti skviki čista, čistoća je zakon, a parfem je nešto sporedno. Triba mi godina za neki iskoristit. Dm, oko 50kn?
Christina Aguilera Red Sin tester parfema je bio oke, neznan ja mirise opisivat. Čak je bio toliko dobar da bi ga uzela da neman litre za potrošit.




My friend tried and loved this Gabrini foundation so I gave her that and this Astor eyeshadow that I never used.
I'm throwing out this Manhattan eyeshadow, I used half of it up. I have a lot of single eyeshadows and this one wasn't good enough for me to keep using it.
essence eyeliner pen extra longlasting in black if you like eyeliners in this pen form, you'll love this one. It was okay for me, but I'm more of a gel eyeliner kind of girl :)

Sad na mejkap.
Prijateljica mi probala ovaj Gabrini puder i njoj se toliko svidio da sam joj ga dala. Njega i ovo Astor sjenilo koje ne koristim.
Ovo Manhattan sjenilo bacan. Potrošila san pola, a nije toliko dobro da se mučin sa ostatcima ostataka.
Iman previše mono sjenila ala šampanjac, perla boje i odlučila san se koncentrirat na njih.
essence eyeliner pen extra longlasting black Ako volite eyelinere u ovom obliku, ovaj ćeVam biti odličan. Ja ih osobno ne preferiram, više sam tip za gel eyelinere. :) Dm, oko 20kn




I used up a bottle of my beloved base coat. <3 EVELINE 8in1 is a miracle if you ask me. I've been using it for a couple of years now and... Ain't no other base coat like this. I honestly believe that if I stopped using it, I wouldn't have nails. Love, love, love. 


Potroših bočicu EVELINE 8u1 kojeg koristin ko bazni lak. Već ga par godina koristin i nema mu ravnog. Nema i točka. Ja mislin, klike san sriće, da ga pristanen koristit ne da bi nebi imala nokte, nego bi mi ruke otpale. Al ja san opsesivna tako ahah. Volin, volin, volin. Dm, oko 20kn

We've come to an end! hohoho
I used up a crapton of stuff, right? :D
What did you use up these days? Did anything dissappoint you?
Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
xoxoxo

Gotovi smo konačno! hoohoho
Iskoristila san pun kufer stvari jelde? :D
Šta ste Vi iskoristili zadnje? Jel Vas išta razočaralo? Triba li pribit ikoga? 
Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
xoxoxo


You Might Also Like

40 comments

  1. Šaljem jednu tonu zagrljaja zbog ovih Fa gelčića <3 Je l' da da su najbolji? :)
    Evelin lak ću probati iako sam zadovoljna essencom, po pitanju schaume sam ravnodušna, a što se gliss spreja tiče, upravo je uleteo na listu za kupovinu, pošto mi treba jedan. Farbe za kosu okej, ja sam kao plavuša koristila Garnier, inače se stvarno jako brzo ispere boja. Kada sam se prefarbala u smedje mislim da sam isto kupila Garnier, mada je to bilo davno, ne farbam se godinu i nešto dana. Probala sam aura explicit koje su tada bile okej, palette sam koristila ali one nekad umeju tako da izgore lepo kosu, a nekad su mi ispadale savršene. Sve ti zavisi od kvaliteta kose, u suštini, ne znaš dok ne probaš :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Princess <3 <3 <3 Volim Fa gelove, baš su jedini koji pašu i mami, i sestri, a i meni :D
      Eveline je ludilo, ja toplo svima preporučam ako traže bazni lak koji je u nekom povoljnom cjenovnom rangu. Ali, ako ti odgovara essenceov, ako je to ono što ti treba, mislim tvome tipu noktiju, drži ga se. :D Meni da Eveline ne odgovara promjenila bi ga brzinom svjetlosti :D Joj ja imam takve neke faze i ideje, sad se ne bojam, sad želim, sad mi se neda... :) Zbog toga osjetljivog vlasišta pokušavam izbjegavat bojanje sve do časa kad mi boja ne sliči ni na šta :D Baš bih morala pročitati malo više o bojama, moram naći neku normalnu, nije mi Garnier jedna od omiljenih firma, brendova pa reko ima drugih, nađi si nešto :D <3

      Izbriši
    2. Kakva sjajna i inspirativna priča! Bila sam u braku sedam godina bez djeteta, zbog toga se moj suprug počeo čudno ponašati, u posljednje vrijeme se vraćao kući i više nije provodio vrijeme sa mnom i razveo se od mene. Tako sam postala jako tužna i izgubljena u životu jer mi je liječnik rekao da ne postoji način da zatrudnim ovo stvarno čini život jadnim za mene. dok nisam naišao na prijatelja koji mi je pričao o DR ODION-u s Interneta, kako je pomogao mnogim ženama sa sličnim problemima kroz koje prolazim pa sam ga kontaktirao na: (drodion60@yandex.com) i objasnio mu , Rekao mi je sve što treba pružiti prije nego što je mogao baciti čaroliju na ponovno spajanje kako bi vratio mog supruga što sam i učinio, a on je poslao moćnu molitvu koju sam morala reći sredinom noći dok je bacio čaroliju ljubavi. To je bilo čudo, 24 sata kasnije moj jedini muž se vratio k meni i ispričao se za sve što je učinio i rekao mi da je u potpunosti spreman podržati me u bilo čemu što želim, brzo nazvati OD ODION i reći mu što je bilo nastavio je u tom trenutku i on mi je također pripremio i poslao mi biljni lijek za koji je rekao da će izliječiti svaku neželjenu bolest ili infekciju koja me spriječila u zasnivanju, a zatim me uputila kako ga koristiti prije sastanka s mužem. Evo nakon korištenja ovog autohtonog bilja i korijena, nekoliko tjedana kasnije počela sam osjećati znakove trudnoće svuda po meni, uistinu sam bila trudna i upravo sam rodila dječaka 1. mjeseca. Zaklinjem se da cijeli svijet sazna za DR ODION zbog spašavanja moje veze i što mi također daje djecu koju danas mogu ponosno nazvati svojom. Za svaku ženu koja misli da je to nemoguće, ovdje je prilika da se smiješite i donesete sreću svojoj obitelji ljubazno kontaktirajte OD ODION putem e-pošte na: (drodion60@yandex.com). Ili WhatsApp mu preko +2349060503921 Doista, on je Bog poslan da donese izgubljene ljubavnike i donese vam sreću ...

      Izbriši
    3. Kakva sjajna i inspirativna priča! Bila sam u braku sedam godina bez djeteta, zbog toga se moj suprug počeo čudno ponašati, u posljednje vrijeme se vraćao kući i više nije provodio vrijeme sa mnom i razveo se od mene. Tako sam postala jako tužna i izgubljena u životu jer mi je liječnik rekao da ne postoji način da zatrudnim ovo stvarno čini život jadnim za mene. dok nisam naišao na prijatelja koji mi je pričao o DR ODION-u s Interneta, kako je pomogao mnogim ženama sa sličnim problemima kroz koje prolazim pa sam ga kontaktirao na: (drodion60@yandex.com) i objasnio mu , Rekao mi je sve što treba pružiti prije nego što je mogao baciti čaroliju na ponovno spajanje kako bi vratio mog supruga što sam i učinio, a on je poslao moćnu molitvu koju sam morala reći sredinom noći dok je bacio čaroliju ljubavi. To je bilo čudo, 24 sata kasnije moj jedini muž se vratio k meni i ispričao se za sve što je učinio i rekao mi da je u potpunosti spreman podržati me u bilo čemu što želim, brzo nazvati OD ODION i reći mu što je bilo nastavio je u tom trenutku i on mi je također pripremio i poslao mi biljni lijek za koji je rekao da će izliječiti svaku neželjenu bolest ili infekciju koja me spriječila u zasnivanju, a zatim me uputila kako ga koristiti prije sastanka s mužem. Evo nakon korištenja ovog autohtonog bilja i korijena, nekoliko tjedana kasnije počela sam osjećati znakove trudnoće svuda po meni, uistinu sam bila trudna i upravo sam rodila dječaka 1. mjeseca. Zaklinjem se da cijeli svijet sazna za DR ODION zbog spašavanja moje veze i što mi također daje djecu koju danas mogu ponosno nazvati svojom. Za svaku ženu koja misli da je to nemoguće, ovdje je prilika da se smiješite i donesete sreću svojoj obitelji ljubazno kontaktirajte OD ODION putem e-pošte na: (drodion60@yandex.com). Ili WhatsApp mu preko +2349060503921 Doista, on je Bog poslan da donese izgubljene ljubavnike i donese vam sreću ...

      Izbriši
  2. Znam da Guhl šampona sigurno ima u Austriji, cijena za 200ml je 6,29 €. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh Austrija, da si mi bliže :D Zbilja je odličan :D Hvala na informaciji n_n

      Izbriši
  3. puno puno stvari, bila si vrijedna uistinu :)) vaseline <3 you know what I mean *nudge nudge* hahhahahah <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moran trošit brajo, nemoš više opravdat new inove lako hahahah <3 Vazelin je zakon. 'na mean? hahaahha <3

      Izbriši
  4. A svašta si ti potrošila, svaka čast. Baš ću i ja probati taj vitamin šampon :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :D Čuj, ja ga volin, ima blagoslov od Sjajolike. Znači ono ej :D Zeleno svitlo upaljeno :D <3

      Izbriši
  5. GUHL šampone sam vidila u mullera u splitu :-p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dočepat ću se ja Mullera :D Hvala na informaciji, bliže mi je nego Austrija :D

      Izbriši
  6. great post my dear :)
    Have a nice afternoon!

    OdgovoriIzbriši
  7. Super si trošila svaka čast, Balea,Nivea, prskalice za kosu su nam negde zajednički proizvodi koje troškarimo :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Piješ ti te šampone :D Solvente sam pred sto godina kupovala u našem seoskom dućanu. Bio je valjda jedini odstranjivač kog su imali :D. Zaboravim provjeriti imaju li ga jš uvijek tih jednom u tri godine kad uđem unutra. Ne volim se minglati sa suseljanima :-Đ iako se uvijek isplati jer drže odlične poljske čokolade s marcipanom za par kuna. Poljaci i čokolada u istoj rečenici rijetko daju nešto pozitivno :-Đ.
    Cik-cak vatu nisam stoljećima imala :D U biti zadnji put negdje u srednjoj kad sam naručila tati uloške pa mi donio vatu, hehe. Kuglice vate sam imala kao klinka i baš mi fale. Morat ću ih kupiti samo zato da ih imam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Očito pijem :D Razumin te, i kod mene je ista situacija al baš ovaj jedan dućan ima moje najdraže turpije, uz to i solvente i tu vatu. :D Znan za te kugle i za vatu, baš se ima par miseci vraćan u djetinjstvo sa raznin proizvodima, al to za uloške je mrak hahahhaahah
      I to nisan nikad čula, poljska čokolada dobra. :D Ja san probala česku i rusku, te su mi solidne, poljsku nisan, al zato imaju rakiju WOOOOOOO za popizdit dobra, oči oće iskočit iz glave :D

      Izbriši
  9. ovo je blog za odmorit i nasmijat se. treba se zvat chill out zone :D meni se l'oreal boja za kosu pokazala među najboljmina, zatim syos a onda garnier. lako moguće da ove maske ima uzet u mullera ali to trebam još provjeriti. i ja imam tonu mirisa, i jako sporo ih trosim tako da sam i ja happy kad mi neki dosadni dođe do kraja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. eee da, taj vitamin sampon od balee nisam vidila u svom dm-u? pa čak i onaj crni u tubi? ako ih ne nadem a ti ih očito nalazis, napravimo swap?

      Izbriši
    2. Meni baš L'Oreal nije pasa, al sve je to u sastojcima :D Za maske nisan sigurna, jbg, neman muller nigdi u blizini :/ A o parfemima da ne govorin, volin se namirisat al me nerviraju stravično. Čak san ima ja mislin pola godine dobila na poklon jedan Economis parfem, kopiju nekog parfema u maloj bočici i nikako potrošit :D
      Kod mene ga uvik ima :D Neznan jel ima u crnoj tubi, ja samo vidin ovaj bili, ciljano iđen na njega, znan di stoji, uzmen ga i ne gledan oko sebe :D Iza sezone more sve :D

      Izbriši
  10. Balea Vitamin šampon mi djeluje zanimljivo :) kakav mu je miris i koliko dugo se kosa ne masti kad se da njim opere? :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Balea Vitamin meni miriše na breskvu :D Al je miris skroz suptilan :D ja iman tanku kosu koja se brzo masti i kad si operem kosu s njim, iza toga se ful našpricam gliss regeneratorom (inače se nemogu raščešljat) i mogu komotno 3 dana bez pranja, tek 4. dan perem :D <3

      Izbriši
  11. Vitamin me zanima bas bas, ali mi razum ne dopusta da ga kupim, bar dok stanje u kupatilu ne padne na SAMO 3 sampona :D
    Sto se farbi tice, to je individualno da nemoze bit individualnije. Drzi se toga sto ti pase, meni su garnierke bile ocaj, pekle, boja slaba, ispiralo se ko ludo... Ja sam shvarckof grl :D
    Od sampona koji ne skidaju boju meni je super bio subrina za perut, kao i skoro svaki od balee.
    Eucerin iz mracnog djela kupaonice :D :D :D :D :D
    Zelenu baleinu kremicu koristih davno, prije 3 godine, bila mi je tak. Nisam je nikad vise kupila xD
    Nivea smut sensejsn meni mirisi fenomenalno, ali sam ipak prosljedila baki, imam ja druge stvari koje mi mirise jos i bolje :D
    Aceton ide ko voda :D ja se ne sjecam kada sam zadnji put potrosila aceton :O Moram pocet cesce lakirat nokte. Ajmo neki meching napravit ;)

    Sto se evelina tice, ja ga isto koristim, dobar je sve stoji, ali mu trazim zamjenu, nervira me taj formaldehid, nokti tvrdi suhi, pucaju, ne svidja mi se.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U baš me zanima kako bi se tebi svidio vitamin, nesmiš ga pit, tako mi je žesnka rekla ahhaha <3
      Neznan, morat ću nešto drugo probat, nije mi nijedna to je -to.
      Meni je zelena balea odlična bila, velika mogućnost postoji da je opet kupim, miris mi je pasa savršeno za ujutro :D
      MM more kad se vratin sa sezone, smislit ćemo nešto normalno, u našim granicama normalne, znači e :D <3
      Znan to za eveline al ja nemgou odustat, ne virujen nikome drugome. :D Čula san da je essenceov novi bazni lak, ne nail candies niti onaj gel, nego obični bazni lak dobra zamjena, mislin da se zove stronger than nails ili tako nešto. :) Mislin da san o njemu itala kod Sanele i Taye, baš mislim kod njih 2 jer su spominjale da im ne paše eveline više :D

      Izbriši
  12. MORA ČITATI RJEŠENJE:

    Imam ime Anna, ja sam iz Velike Britanije, želim podijeliti svoju priču s vama i dati vam rješenje za svoje probleme, tražim online kako da dobijem pravi čarobnjak koji može vratiti svog muža za mene, dobio sam oženjen prije 9 godina bez djece i financijska situacija bila mi je gore, nemam novca Nemam dijete, moj suprug me ostavljao misleći da mu donosim lošu sreću, do 2016./2017. upoznala sam svjedočenje dame na internetu koja govori o dr. Ogundele, ohrabrujem se i kontaktiram za pomoć, a on mi je odgovorio, prva riječ koju je rekao je da su mi problemi gotovi, rekao je da će me opet osmijehiti, bio sam zadovoljan njegovim ohrabrenjima, počeo je raditi i rekla mi da se moj muž vratio za manje od 24 sata da me zamolim da ga prihvatim, nakon svega što sam rekao po prvi puta u životu bio sam sretan sa svojim mužem, nekoliko tjedana kasnije trudna sam , Rekao je da moram biti financijski stabilan da bih bio sretan sa svojim mužem, on je bacio još jednu čaroliju za mene, danas me ljudi vole gdje idem, moj život je financijski stabilan, ja i moj muž radimo veliku, najvažnija stvar je to on je okončao moju žalost i sada imam svoje dijete koje me zove mumija, nikad nisam upoznao pravog i moćnog spell castera kao što je dr. Ogundele, on ima rješenje za bilo kakav problem na zemlji, njegova magija nije štetna i može radim za vas bez vašeg prisustva, govorim to sve zato što sam mu rekao da ću se pobrinuti da obavijestim svijet o svom dobrom radu i znam da mnogi ljudi trebaju pomoć, pa ako trebate pomoć bilo koje vrste, učinite to ne odgađajte ga kontaktirati ga ili ga želite zahvaliti za mene, obratite se dr. Ogundeleu na e-mail adresu: ogundeletempleofsolution@gmail.com i njegov broj Whats-app: +2349065101630. I Viber broj: +27638836445.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kakva sjajna i inspirativna priča! Bila sam u braku sedam godina bez djeteta, zbog toga se moj suprug počeo čudno ponašati, u posljednje vrijeme se vraćao kući i više nije provodio vrijeme sa mnom i razveo se od mene. Tako sam postala jako tužna i izgubljena u životu jer mi je liječnik rekao da ne postoji način da zatrudnim ovo stvarno čini život jadnim za mene. dok nisam naišao na prijatelja koji mi je pričao o DR ODION-u s Interneta, kako je pomogao mnogim ženama sa sličnim problemima kroz koje prolazim pa sam ga kontaktirao na: (drodion60@yandex.com) i objasnio mu , Rekao mi je sve što treba pružiti prije nego što je mogao baciti čaroliju na ponovno spajanje kako bi vratio mog supruga što sam i učinio, a on je poslao moćnu molitvu koju sam morala reći sredinom noći dok je bacio čaroliju ljubavi. To je bilo čudo, 24 sata kasnije moj jedini muž se vratio k meni i ispričao se za sve što je učinio i rekao mi da je u potpunosti spreman podržati me u bilo čemu što želim, brzo nazvati OD ODION i reći mu što je bilo nastavio je u tom trenutku i on mi je također pripremio i poslao mi biljni lijek za koji je rekao da će izliječiti svaku neželjenu bolest ili infekciju koja me spriječila u zasnivanju, a zatim me uputila kako ga koristiti prije sastanka s mužem. Evo nakon korištenja ovog autohtonog bilja i korijena, nekoliko tjedana kasnije počela sam osjećati znakove trudnoće svuda po meni, uistinu sam bila trudna i upravo sam rodila dječaka 1. mjeseca. Zaklinjem se da cijeli svijet sazna za DR ODION zbog spašavanja moje veze i što mi također daje djecu koju danas mogu ponosno nazvati svojom. Za svaku ženu koja misli da je to nemoguće, ovdje je prilika da se smiješite i donesete sreću svojoj obitelji ljubazno kontaktirajte OD ODION putem e-pošte na: (drodion60@yandex.com). Ili WhatsApp mu preko +2349060503921 Doista, on je Bog poslan da donese izgubljene ljubavnike i donese vam sreću ...

    OdgovoriIzbriši
  14. Kakva sjajna i inspirativna priča! Bila sam u braku sedam godina bez djeteta, zbog toga se moj suprug počeo čudno ponašati, u posljednje vrijeme se vraćao kući i više nije provodio vrijeme sa mnom i razveo se od mene. Tako sam postala jako tužna i izgubljena u životu jer mi je liječnik rekao da ne postoji način da zatrudnim ovo stvarno čini život jadnim za mene. dok nisam naišao na prijatelja koji mi je pričao o DR ODION-u s Interneta, kako je pomogao mnogim ženama sa sličnim problemima kroz koje prolazim pa sam ga kontaktirao na: (drodion60@yandex.com) i objasnio mu , Rekao mi je sve što treba pružiti prije nego što je mogao baciti čaroliju na ponovno spajanje kako bi vratio mog supruga što sam i učinio, a on je poslao moćnu molitvu koju sam morala reći sredinom noći dok je bacio čaroliju ljubavi. To je bilo čudo, 24 sata kasnije moj jedini muž se vratio k meni i ispričao se za sve što je učinio i rekao mi da je u potpunosti spreman podržati me u bilo čemu što želim, brzo nazvati OD ODION i reći mu što je bilo nastavio je u tom trenutku i on mi je također pripremio i poslao mi biljni lijek za koji je rekao da će izliječiti svaku neželjenu bolest ili infekciju koja me spriječila u zasnivanju, a zatim me uputila kako ga koristiti prije sastanka s mužem. Evo nakon korištenja ovog autohtonog bilja i korijena, nekoliko tjedana kasnije počela sam osjećati znakove trudnoće svuda po meni, uistinu sam bila trudna i upravo sam rodila dječaka 1. mjeseca. Zaklinjem se da cijeli svijet sazna za DR ODION zbog spašavanja moje veze i što mi također daje djecu koju danas mogu ponosno nazvati svojom. Za svaku ženu koja misli da je to nemoguće, ovdje je prilika da se smiješite i donesete sreću svojoj obitelji ljubazno kontaktirajte OD ODION putem e-pošte na: (drodion60@yandex.com). Ili WhatsApp mu preko +2349060503921 Doista, on je Bog poslan da donese izgubljene ljubavnike i donese vam sreću ...

    OdgovoriIzbriši
  15. Vratio sam se svom bivšem dečku uz pomoć dr. AJAYI-ja najboljeg kotača na mreži, a dr. AJAYI toplo preporučujem svima kojima je pomoć potrebna. Želim svjedočiti kako sam vratio svog dečka nakon što je raskinuo sa mnom, bili smo zajedno 4 godine, nedavno sam saznao da je moj dečko bio u vezi s drugom djevojkom, kad sam se sukobio s njim, to je dovelo do svađe, a on napokon sam raskinuo sa mnom, pokušao sam sve što sam mogao da ga vratim, ali sve bezuspješno dok nisam na forumu za vezu vidio post o čarobnjaku koji pomaže ljudima da povrate izgubljenu ljubav putem Ljubavne čarolije, u početku sam sumnjao u to ali odlučio sam pokušati, kad sam kontaktirao ovog vračara čarolije putem svoje e-pošte, a on mi je rekao šta da radim i učinio sam to, a onda je učinio ljubavnu čaroliju za mene. 48 sati kasnije, moj dečko me stvarno nazvao i rekao mi da mi toliko nedostaje, Tako nevjerojatno !! Tako se vratio istog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se zbog svoje pogreške i zbog boli koji mi je nanio. Tada smo od tog dana naša veza bila jača nego što je bila prije, Sve zahvaljujući dr. AJAYI. Toliko je moćan i odlučio sam podijeliti svoju priču na Internetu da je dr. AJAYI pravi i snažni kotač za čaroliju za koga ću se uvijek moliti dugo živjeti kako bi pomogao svojoj djeci u vrijeme nevolje, ako ste ovdje i trebate svoju bivšu osobu ili se vaš muž preselio kod druge žene, nemojte više plakati, obratite se sada ovom moćnom čarobnjaku. Evo njegovog kontakta: Pošaljite mu e-poštu na: Drajayi1990@gmail.com Možete napisati njegov Whatsapp ILI viber broj: + 2347084887094, HVALA dr. AJAYI

    OdgovoriIzbriši
  16. Moje ime je Greta Wood, tako sam uzbuđena što sam pronašla čarobnjaka koji je pravi, pošten i radi ono što kaže da će učiniti, trebalo je 24 sata da se moja žena vrati kući i nakon pomoći dr Ogundelea… blagoslovio te i moj Bog neka te čuva i čuva. Rekao sam mu da ću podijeliti svoje svjedočenje u znak zahvalnosti, pa ako vam treba pomoć, savjetujem vam da ga kontaktirate na WhatsApp ili Viber chat: +27638836445. E-pošta: ogundeletempleofsolution@gmail.com. On je čovjek od riječi.

    OdgovoriIzbriši
  17. Velika zahvala od mene Lara Gavrilović DR ISIKOLU što mi je pomogao obnoviti moj uništeni dom. Nedosljednost je bila svakodnevnica u mom domu i braku. Moj muž je imao vraški problem i razdirao me je otkako smo počeli imati previše nesporazuma. Nekih je dana jednostavno otišao i nikad se nije vratio do posljednjih tjedana. Bio sam shrvan i pokušao sam sve što sam mogao da riješim probleme, ali nisam uspio. Morao sam potražiti pomoć i prijatelj me uputio da kontaktiram DR. ISIKOLO što sam i učinio. Nisam znao da će to biti moguće jer su problemi trajali pune dvije godine. DR ISIKOLO me uvjeravao i samo mi rekao da mu vjerujem i da vjerujem u ispunjenje svojih želja. Popravio je moj brak svojom moćnom ljubavnom vezom i moj dom je opet sjajan, a moj muž je sa mnom da više nikada ne odem. Obratite se i njemu i vjerujte da vam može pomoći jer on nema loše dosijee. Samo mu pošaljite poruku putem WhatsApp/Viber: +234-8133261196 ili mu pošaljite e-poruku putem: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Pozdrav svima, ja sam Maria Arapović. Dugo je vrijeme moj muž živio u drugom stanu zbog pritiska na poslu i bili smo jako sretni zajedno iako je nekoliko mjeseci bio odvojen od nas. Nisam znala da je kolegica s posla već bila u vezi s njim, što je natjeralo mog muža da podnese razvod od mene niotkuda. Znala sam da nešto nije u redu jer se nikada nismo morali toliko svađati ili svađati da ga natjeramo da ode. Bio sam istraumatiziran i tražim pomoć da se uhvatim u koštac sa situacijom koja me dovela do DR ISIKOLA zbog pohvala kojima su ga ljudi obasipali na internetu. Dugo smo razgovarali i rekao mi je sve što sam trebao znati o tome što se dogodilo i zakonskom postupku za rješavanje problema. Ispunio je svoja obećanja i vratio mi muža, a brakorazvodni proces je poništen. Sada nam se muž vratio kući i sretni smo zajedno. Doista je nevjerojatno kako ljudi mogu istinski pomoći drugim ljudima kada su u potrebi. On vam također može pomoći. Samo mu pošaljite poruku putem WhatsApp +2348133261196 ili mu pošaljite e-poruku putem: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  19. KADA TRAŽITE POUZDANOG BACAČA ČARONICA KOJI ĆE VAM POMOĆI VRATITI BIVŠEG, KONTAKTIRAJTE DR. ISIKOLO
    Dobar dan svima ja sam Denisa Antunović. Bilo mi je jako teško kad me dečko ostavio zbog druge dame. Bila sam emocionalno slomljena i nisam znala što učiniti da ga vratim. Mjesecima sam bila u nevolji i tražila pomoć odasvud dok nisam saznala za DR. ISIKOLO. Kontaktirao sam ga i objasnio mu svoje probleme. Bio mi je voljan pomoći i poticati me da se pridržavam procedura kako bi mogao obnoviti ljubav između mene i mog čovjeka i također osigurati da se oboje ponovno vratimo jedno drugome. Ispunio sam sve uvjete i on je odradio svoj posao. Nakon 48 sati, dobila sam poruku od dečka u kojoj traži spoj kako bismo riješili stvari. Sada smo opet zajedno i to zahvaljujući DR. ISIKOLU. On vam također može pomoći ako ste voljni vjerovati i ostati puni nade. Samo mu pošaljite e-poruku putem: isikolosolutionhome@gmail.com Možete mu poslati i WhatsApp na +2348133261196

    OdgovoriIzbriši
  20. Pozdrav svima. Moje ime je Anna Grubišić i ovdje sam kako bih zahvalila velikom dr. Isikolu što je riješio moje bračne probleme. Moj se brak srušio zbog beskrajnih problema i poteškoća koje sam imala s mužem. Otišao je bez osvrtanja, a ja sam bila sama toliko mjeseci. Njegova obitelj je intervenirala i dalje se ništa nije promijenilo. Bila sam emocionalno slomljena i izgubila nadu da ću ponovno pronaći ljubav jer on je bio sve u čovjeku kojeg sam ikada željela. Baš kao i mnogi ljudi, i ja sam saznao za DR. ISIKOLO kada sam počeo tražiti pomoć. Dugo smo razgovarali o mojim problemima i on me uvjerio da ću dobiti rješenje koje mi je potrebno. Nisam imao izbora nego postupiti u skladu s njegovim postupcima, a on nije ništa odgađao. Napravio je ljubavnu vezu za mene i mog muža i ljubav i sreća koju smo dijelili su vraćeni i stigao je do mene točno nakon 48 sati kako je DR ISIKOLO obećao. On je doista divan pomagač i vrijedan je povjerenja. ako imate bilo kakvih problema, samo mu pošaljite poruku putem WhatsApp +2348133261196 ili mu pošaljite e-poruku putem: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  21. Pozdrav svima, ja sam Denisa Filipović i kao i mnogi drugi ljudi, srdačno se zahvaljujem dr. Isikolu na pomoći i rješenju mojih problema. Bila sam zaslijepljena ljubomorom i nesigurnošću, i to je stvorilo kaos u mom odnosu sa zaručnikom i on nije mogao odoljeti mojim nevoljama i ostavio me. Nakon njega sam shvatila da sam otišla predaleko sa svime što sam mu činila loše samo da bi se on preselio u drugi grad i izgubila sam svaki način da pokušam doći do njega i ispričati se. U tom sam trenutku znao da mi treba pomoć da ga vratim, pa sam morao kontaktirati dr. Isikolo. Pokazao je veliku zabrinutost, rekla sam mu sve i složila se da sam kriva, a on me uvjerio da ću ga vratiti i vratiti ljubav i sreću koju smo dijelili, što je i učinio. Kao što sam i obećao, nazvao me Thompson nakon 48 sati, ispričao sam mu se za sve i pozvao me k sebi da se pomirimo i opet budemo zajedno. Hvala dr Isikolo na svemu i iskrenosti u pomaganju ljudima. Samo mu pošaljite poruku putem WhatsApp +2348133261196 ili mu pošaljite e-poruku putem: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  22. Pozdrav svima. Moje ime je Anna Grubišić. Ovdje sam kako bih zahvalila velikom dr. Isikolu što je riješio moje bračne probleme. Moj se brak srušio zbog beskrajnih problema i poteškoća koje sam imala s mužem. Otišao je bez osvrtanja, a ja sam bila sama toliko mjeseci. Njegova obitelj je intervenirala i dalje se ništa nije promijenilo. Bila sam emocionalno slomljena i izgubila nadu da ću ponovno pronaći ljubav jer on je bio sve u čovjeku kojeg sam ikada željela. Baš kao i mnogi ljudi, i ja sam saznao za DR. ISIKOLO kada sam počeo tražiti pomoć. Dugo smo razgovarali o mojim problemima i on me uvjerio da ću dobiti rješenje koje mi je potrebno. Nisam imao izbora nego postupiti u skladu s njegovim postupcima, a on nije ništa odgađao. Napravio je ljubavnu vezu za mene i mog muža i ljubav i sreća koju smo dijelili su vraćeni i stigao je do mene točno nakon 48 sati kako je DR ISIKOLO obećao. On je doista divan pomagač i vrijedan je povjerenja. ako imate bilo kakvih problema, samo mu pošaljite poruku putem WhatsApp +2348133261196 ili mu pošaljite e-poruku putem: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  23. TRAŽITE POMOĆ DA SEBI VRATITE BIVŠI, KONTAKTIRAJTE DR. ISIKOLO SADA
    Moje ime je Katica Brozović. Od obilja radosti moje srce veliča o DR. ISIKOLU. Priskočio mi je u pomoć kad mi je mjesecima bio uništen život. Moj me ljubavnik ostavio zbog druge dame i nisam znala da je kontroliran i hipnotiziran. Učinio sam sve što sam mogao da ga natjeram da mi se vrati, ali sve je bilo uzalud. Otišao je iz grada s gospođom i nikad se više nisam čuo s njim niti sam ga vidio. Potražila sam pomoć na internetu kada sam pročitala kako je DR ISIKOLO pomogla drugim ženama koje su imale iste probleme. Kontaktirao sam ga i rekao mi je što sve treba napraviti, što sam i poslušao. Baš kao što je obećao, ljubav i sreća koju sam dijelila sa svojim partnerom su vraćene i on je bio očišćen od mračnog šarma koji su na njega stavili i vratio mi se nakon 48 sati. DR ISIKOLO je iskren u pomaganju ljudima, a može i vama pomoći ako se danas odlučite obratiti mu se. Njegov kontakt putem e-pošte: isikolosolutionhome@gmail.com Također ga možete WhatsApp na +2348133261196

    OdgovoriIzbriši
  24. Bok, ja sam Denisa Filipovići i kao i mnogi drugi ljudi, srdačno zahvaljujem dr. Isikolu na pomoći i rješenju mojih problema. Bila sam zaslijepljena ljubomorom i nesigurnošću, i to je stvorilo kaos u mom odnosu sa zaručnikom i on nije mogao odoljeti mojim nevoljama i ostavio me. Nakon njega sam shvatila da sam otišla predaleko sa svime što sam mu činila loše samo da bi se on preselio u drugi grad i izgubila sam svaki način da pokušam doći do njega i ispričati mu se. U tom sam trenutku znao da mi treba pomoć da ga vratim, pa sam morao kontaktirati dr. Isikolo. Pokazao je veliku zabrinutost, rekla sam mu sve i složila se da sam kriva, a on me uvjerio da ću ga vratiti i vratiti ljubav i sreću koju smo dijelili, što je i učinio. Kao što sam i obećao, nazvao me Thompson nakon 48 sati, ispričao sam mu se za sve i pozvao me k sebi da se pomirimo i opet budemo zajedno. Hvala dr Isikolo na svemu i iskrenosti u pomaganju ljudima. Samo mu pošaljite poruku putem WhatsApp +2348133261196 ili mu pošaljite e-poruku putem: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  25. Obratite se najiskrenijem i najmoćnijem bacaču čarolija koji se zove Dr Isikolo koji mi je pomogao i on će učiniti isto za vas.
    Zovem se Lucija Volarić i svaka čast, cijenim dr. Isikolo koji mi je svojim velikim moćima pomogao obnoviti moj dom i sreću koju sam dijelila sa svojim suprugom i to je zaista nešto na čemu sam zauvijek zahvalna. Dogodilo se da sam bila bespomoćna i potištena gotovo godinu dana kada me muž ostavio zbog bračnih problema na koje smo naišli. Učinila sam sve što sam mogla da spasim svoj brak i ništa nije uspjelo dok me DR ISIKOLO nije spasio. Pomogao mi je i ljubav i sreća koju sam dijelila sa svojim muškarcem vratili su se i još nevjerojatnije. Znam da zvuči čudno ako on uistinu može ikome pomoći, ali je 100% zajamčeno da vas neće razočarati kada vas uvjerava da ćete imati željene rezultate nakon 48 sati. I on vam može pomoći ako ste mu voljni dati priliku za to. pošaljite mu e-poštu putem: isikolosolutionhome@gmail.com ili mu pošaljite poruku na WhatsApp/Viber na +2348133261196

    OdgovoriIzbriši
  26. Bila sam povrijeđena i srce mi se slomilo kada se prije šest mjeseci dogodio veliki problem u mom braku, između mene i mog muža. toliko strašno da je iznio slučaj na sudu radi razvoda. rekao je da više nikada ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu u teške bolove. Pokušala sam na sve moguće načine da ga vratim, nakon mnogo moljakanja, ali sve bezuspješno. I potvrdio je da je donio svoju odluku, i više me nikada nije želio vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela starog prijatelja koji je pitao mog muža. Pa sam mu sve objasnila, pa mi je rekao da je jedini način da vratim svog muža da posjetim čarača, jer je i njemu stvarno djelovalo. povjerenje i uvjerenje koje imam u ovo, moj prijatelj me tjera da njegove riječi shvatim ozbiljno, rekao sam mu da mi da kontakt osobe koja mu pomaže, a onda mi je dao DR WALE WHATSAPP KONTAKT: +2347054019402. I tako sam sljedećeg jutra poslao poruku dr. WALE-u. Oboje smo razgovarali i on me uvjerio da ću dobiti svog muža u roku od tjedan dana. Kakva nevjerojatna izjava, DR WALE mi je rekao sve što trebam učiniti. Iznenađujuće, moj suprug, koji me nije nazvao zadnjih šest mjeseci, nazvao me da me obavijesti da se vraća. Tako nevjerojatna!! Tako se i vratio istog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i za bol koju je nanio meni i našoj djeci. Od tog dana, naša je veza sada bila jača nego što je bila prije. Savjetovat ću vas tamo ako imate bilo kakav problem, kontaktirajte DR WALE-a, dajem vam 100% jamstvo da će vam pomoći.. WhatsApp: +2347054019402 ili e-pošta: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics