CATRICE went BLACK TO THE ROUTES

10:30

Hello there my lovely friends!

Are you looking for a polish that is the exact same color as my soul? 
Well then I got you covered! Let me show you.....


Pozdrav lipi moji!

Jel slučajno tražite lak koji je iste boje ko moja duša?
Unda ću Vas dobro opremit! Predstavljan Vam.....


CATRICE BLACK TO THE ROUTES












Yes my soul is black and glossy. I picked up this polish just so I could compare it to my other black polishes. I sat down one day and started applying it. I almost passed the fuck out because... I present you CATRICE Black To The Routes, to be specific, 1 coat of it on my claws. 1 coat. That's right, now can I hear AMEN?!
I bet that you now understand me, you know, my passing out and all that jazz, you do, I know you do. :D
1 coat black polish, super easy application, amazing creme formula, dries fast and with a super glossy finish.
My second favorite thing about this polish, the first thing is that it's black duh, is the brush, it's gorgeous.
It's thick, flat and slightly rounded. This polish is love, pure love. 
What do you think about it? Are you a big fan, like me, of black polishes?

Istina, duša mi je crna i sjajna. Skupin ovaj lak isključivo radi usporedbe s mojin drugin crnin lakovima. Sidnen jedan dan, pođen ga lakirat. Nesvistica, skrika, vika. EJ NAPRAVILA SAN VEĆU PANIKU OKO OVOG LAKA NEGO ŠTO JE NAPRAVIO ZAYNE KAD JE ODLETIO IZ VANDIREKŠNA.
Predstavljan Vam CATRICE Black To The Routes, da buden točnija, 1 sloj na mojin kandžama. 1 sloj.
Jel mogu čut koji AMEN?! Mislin da me sad razumite, znate, ove moje nesvistice, ludila i to, ma znan da me razumite. :D Crni lak koji pokriva sa 1 slojen, prekrasno se glatko nanosi, odlična krem formula, brzo se suši i ima super sjajan finiš. Moja druga najdraža stvar oko ovoga laka, prva je ta što je crn, logično, je ovaj kist, predivan je. Debel je, plosnat i mrvicu zaobljen. HAHAHHAHAH nemogu oke.
Ovaj lak je ljubav, čista ljubav. Šta Vi kažete? Jeste i Vi, ko i ja, veliki fan crnih lakova?

Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
xoxoxo

Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
xoxoxo



You Might Also Like

6 comments

  1. Ja ne vjerujem - Catrice s lijepim kistom? :D Ajd, to moram i sama doživjet onda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj svakako, ja san inače fan i veliki suporter klasični kistova al ovaj mi je baš 'sio' na prvu :D

      Izbriši
  2. djelim oduševljenje formulom i prekrivanjem u jednom sloju, ali meni je ovo najgori catrice kist ikad :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :( Meni se odman svidio, i to me je šokirala jer je Catrice imao najgore kistove koja san ja probala, svaki bio sjeban :/ Čuda se događaju ahahhaah :D

      Izbriši
  3. Leba ti, jedan sloj! Fantastično.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja još sama ne virujen, prekrasan je. Moram probat pečatirat s njim :D

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics