Born Pretty Store: Black Cat Water Decals : Review ft Shlak

11:53

Hello there my lovely friends!

Today I'll be showing you another item I got for my last Born Pretty Store package.
I can't wait to start talking about this so let's get right into it! :D


Pozdrav lipi moji!

Danas ću Vam pokazati 2 stvarčicu iz mog zadnjeg Born Pretty Store paketića.
Nemogu dočekat da pročitate moje dojmove pa ajmo odman počet! :D


















What I used:

EVELINE 8in1 base coat
essence '144 black is back'
tweezers
dotting tool
EVELINE quick dry top coat
a cup filled with room temperature tap water


This is my second time using water decals. The first time I managed to squeeze out a decent manicure, but I wasn't a fan of it at all. This time I chose a sheet of water decals with the cutest black cat design. I polished my nails, waited for them to dry completely. I didn't follow the instructions kind of lmao.
I put the cut up decals in water for 10-20 seconds then I removed the decal from the paper with these precise tweezers, placed them on a wet part of my nail and pressed them down with a cotton round. The cotton round soaked up the access water and secured them in place. Added some dotts, top coated it and I was done. I can not tell you how much I love these decals OMG. You know how much I love them? I love them so much that I highly recommend you to get them and try them, if this is the kind of nail art you want to try. They are so easy, so quick and I love them so much I'm gonna get more of these.


Ovo je moj drugi put da koristin vodene naljepnice. Prvi put san uspila napravit inekako pristojnu manikuru, ali nisan bila fan ovakvih naljepnica. I pošto nisan bila zadovoljna, a meni đava neda mira i morala san napravit pristojnu manikuru sa vodenim naljepnicama naručih ove preslatke crne mačke mrnjau.
Nalakirala nokte i sačekala da se posuše do kraja. Nisan baš sljedila upute na pakiranju ono ahhaha nemogu ja upute probavit, ja moran uvik sama nešto ižinjavat. #imoćanka
Naljepnice san rizuckala i stavljala u šolju s vodon (ščesme) sobne temperature na 10-20 sekundi. Nakon toga bi odvojila samu naljepnicu sa papira s ovon preciznon pinceton (jel se tako to zove #izbrdasan?), malo prston navlažila nokat i stavljala naljepnicu. Pritisnula bi ih sa vaticom koja bi upila sav višak vode s nokta. Nakon što san ih sve pokeljila po noktima, dodala par točkica, sloj nadlaka i bila san gotova.
Ja Vam nemogu opisat koliko ja volin ove naljepnice. Znate koliko ih volin? Volin ih toliko da Vam ih vrilo, ne toplo, VRILO priporučan ako Vas zanima ovaj 'tip' nail arta. Tako su jednostavne, brze i ja idući put naručujem još.




You can find these Black Cat Water Decals in the Nail Art section on Born Pretty Store now for 1,99$ and, if you'd like, you can use my 10% code off.


 Ove Vodene naljepnice sa motivima crne mačke morete naći u Nail Art dilu na Born Pretty Store-u sad za 1,99$ i, ako želite, možete koristiti mojih 10% popusta.


 Shlak, 2 coats











My darling Shpeksyy send me this polish, it's her franken polish. I'd describe it as a lavender polish with a ton of silver shimmer. It took me 2 coats to get it opaque on my nails. The application was easy and smooth, it dries very fast and to a semi matte, satin finish. I love, love, love this polish. I love everything about this polish, especially the maker of it <3.


Moja lipa Shpeksyy mi je poslala ovaj lak, koji je ujedino njen franken lak. Ovo je bio jedan lak koji se njoj nije sviđa pa je dodala sjenilo u njega. Ja bi ga opisala ko lavanda lak sa tonon srebrenog shimmera. Tribala su mi 2 sloja da u potpunosti pokrijen svoje nokte. Lako se i glatko maže, jako se brzo suši i ima polumat, saten finiš. Volin, volin, volin ovaj lak. Volin sve što se tiče ovog laka, posebno "proizvođača". <3


This post makes me so happy. I love every single part of it. :D
What do you think of the decals, the polish and my manicure? :)
Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
Mila

Ovaj post mene toliko veseli. Volin svaki, al baš svaki dio njega. :D
Šta kažete na naljepnice, lak i manikuru općenito? :)
Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
Mila




*PR sample

You Might Also Like

18 comments

  1. Ma niš bez mačaka. :D A vala i tufnice mi se sviđaju kako povezuju sve u koherentnu celinu.

    OdgovoriIzbriši
  2. amazing and sweet nail art dear Glee :)

    OdgovoriIzbriši
  3. dobra ta voda ščesme :) hahahha, naljepnice su super, ovaj post je neka oda tvom mačku :D <3

    OdgovoriIzbriši
  4. krenulo te s ljubičastim lakovima :) mace su odlične a ja obožavam vodene naljepnice pa kod mene već mozes nać i drugu manikuru s njima ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako je dascinantno kako nesto sto sam ne volis kad vidis na drugom ti izgleda super lol mozda je stvar da ti se svidja pa ti tako i stoji lol, uglavnom manikura je super, tockice su pun pogodak.
    Djeluju mi je decals super jednostavno ali ih nemam pa ih shod ontome nisam ni probala, bice jednog dana sigurno, i koristicu codu scesme naturaly

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Takav i ja filing iman sa franken lakovima svojin, al mislin da je svakome tako :D
      Ako ti nebude pasala ščesme moš i izčatrnje ahhahah :D Bejb <3

      Izbriši
  6. Naravno da je predobra manikura, riječ da bih rekla, ali tekst rastura. :D Imam day off pa idem nadoknadit po tvom blogu što sam propustila. ;) Imocki rulz!

    OdgovoriIzbriši
  7. Sara je predivna! Samo sto bih ja ispod stavila neku bez nijansu bez simera :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Originalna zamisao mi je bila narančasta pozadina, al mi je to nekako Halloweeny, ovako mi izgleda nosivo stalno :D Fala draga :D <3

      Izbriši
  8. Ako je mačak odobrio manikir nema tu mi šta puno da se pitamo. :D

    OdgovoriIzbriši
  9. sad mi je srce na mistu jer znam što je to šlak ;)
    stara sjenila su dušu dala za frankenisanje :D
    a manikura mi je super, nisi valjda sumnjala da će biti drugačije ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha mnoran napravit stiker i zalipit na njega da se nebi i ja pogubila sva :D
      Fala draga :D

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics