New In #whoevencareswhichnumberlol

09:30

Hello there my lovely friends!

Today I'll show you almost all the new things I got since the last time I posted a new in post. :)
There's a lot of things, a shitton to be specific, so let's get this post started woooooooo! :D


Pozdrav lipi moji!

Danas ću Vam pokazati skovo sve nove stvari koje san dobila, kupila, whatever od prošlog new in posta. :)
Ima puno stvari za pokazat tj vidit, sa buden točnija ima ih pun ku*ac  pa ajmo počet ovaj post woooo! :D





I got a new package from LadyQueen, you could have seen all the items reviewed in these posts:



Dobila san novi paketić od LadyQueen, recenzije svih proizvoda ste već mogli vidit u ovin postovima:





I won and received a prize from my fellow nail blogger and friend, Fife Fantasi Nails. I don't know which thing I love the most, even though, Metallica Nail Polish, I mean come on. :D Edyta sweetie thank you for everything and if you want to see some rocking nails go and check out her kickass blog! :D <3

Osvojih i primih nagradu od moje nokto blogokolegice i prijateljice, Fife Fantasi Nails. Neznam šta mi se više sviđa, iako ono, Metallica lak za nokte jestel' sumnjali? :D Edyti dragoj se još jednom zahvaljujem na svemu, a ako Vi želite vidit ludilo nokte i manikure obavezno bacite oko na njen blog! :D <3











Some things I got myself and some of them were  gifts from my baby sister :D <3

Većinu ovih stvari sam si sama uzela, uz par stvarčica koje san dobila od moje jedne jedine princess sestre. :) <3 Da Vam napomenem par stvari. Prije misec dana san uzela Gliss (12,90kn, Dm) i Balea pjenu za stopala (9,90kn, Dm) i cijena im je u Dm-a bila snižena i označena kao proizvodima koji izlaze iz prodaje na što san se ja zgrozila, Dm pls ostavi ove proizvode, valjaju vrlo. UZ TO, znači uz takav šok još nisan nigdi mogla nać Balea Vitamin šampon, nemojte mi reć da su ga povukli iz prodaje? Ako neko zna više o tom slučaju, molin Vas, pišite. Ovaj Family šampon još nisan probala, ne, nije uzet jer san se udala/trudna pa san sad ka ono neka obitelj mala, nemojte bit patetični, nego jer nije bilo Vitamina (Bog šampona fyi). BABYLOVE krema za mame helloooooooo prva stvar za matere što mi se sviđa, ako je možete nać, uzimajte, bez obzira jestel trudne, matere, žene, dica ili pak muškarci, odlična je i  11,90kn u Dm-a. :) Balea tonik za kosu od breze (9,90kn, Dm) je moja trenutna opsesija u području kose, takav divan osjećaj svježine daje da je to ono nenormalno dobro! :D Inače košta 14,90kn, al ja san bila par puta u svom Dm-u i uvik cijena 9,90kn.
Uh, essence oštrilo, šiljilo, kakogod ljudi moji (8,90kn, Dm) je nešto bez čega nemogu. Odlično je i ono, uzeto bilo na hir, al nikad nisan misla da ću bit zahvalna Bogu na oštrilu, na ovom oštrilu, toliko o njemu. :)
Na pridzadnjoj i zadnjoj slici su testeri i jedan gabrini glitter lak dobiven od svekrve #ulizivanje ahahhahah :D




I got my Born Pretty Store package too. :D

Dobih i Born Pretty Store paketić. :D




I won a giveaway my friend Anamarija - Mean Green Queen had. :D My birthday was right about that time so she threw in some birthday gifts wooooooooooo :D <3

Osvojih darivanje kod drage Anamarije - Mean Green Queen. :D Rođendan mi je bio u to doba pa mi je ona draga ubacila uz nagradu još par stvari za rođendanski poklon woooooo :D #umalomerasplakala <3





I got these goodies from my dear Shpeksyy when we met for the first time! :D She was one of my wedding guests and that's all I can say about that. :D I've tried to write this for xy times and I just can't talk about it without crying so I'll spear some tears for now. :) <3

Ove lipote dobih od drage Martine - Shpeksyy blog kad smo se prvi put uživo vidile! :D Ona je bila jedan od gostiju na mome vinčanju i ja stvarno nemogu ništa više o tome reći. Ljudi moji toliko puta san počela i odustala od pisanja ovoga dila ovoga posta da ono, nema mi smisla niti počimati nešto što završi u suzama (sritnin, ne pizdite ono wooooo xD) pa ću se poštedit. Zasad. :) <3




I couldn't get my hands on anything Aura so my darling Ana - D(R)AMA blog b(r)ought a few things for me :D I like everything for now, especially the liquid illuminator. I know, I know. :D

Ja se nisan mogla dočepat ničega od Aure pa mi je moja Ana - D(R)AMA blog kupila i donila par stvari kad smo se našle. :D Zasad mi se sve sviđa, a posebno me iznenadio tekući iluminator. Znan, znan. :D




Another Ana, my little sister <3, went to Montenegro and she bought me a couple of polishes. YAS! 

Još jedna Ana, moja mlađa sister y3, je bila u Crnoj Gori i ponila mi ovih par lakova. Zna ona šta je. :D


On my dear friend Tanja's instagram - Velike Sitnice Blog I won a giveaway :D <3

Na instagram profilu moje drage Tanje - Velike Sitnice Blog san osvojila darivanje. :D <3


I've been writing this post for so long I got another LadyQueen package :D

Ovaj post toliko dugo tipkan da san još jedan LadyQueen paket dobila. :D





After over 2 years of blogging it has happened. Essence & Catrice sent me gifts and I can not. Could you not? YES. I was and still am incredibly shocked, thankful and I literally can't put my (wide range) of emotions in words. I feel so blessed for everything that has been going on and if you guys weren't here... :) Thank you all so, so much! <3

Nakon više od 2 godine blogganja dogodilo se. Essence & Catrice su mi poslali paket i nemogu. Moš li? NE. Bila san i još san u tolikon šoku, toliko san zahvalna, polaskana i još ono, toliki raspon emocija nemogu sažet u rečenicu. Osjećan se toliko blagoslovljeno za sve, za svaku najmanju pozitivnu sitnicu koja mi se u zadnje vrime dogodila, a da Vas nije bilo... :) Svima Vam se toplo, od srca zahvaljujem! <3


And that's all for this post. Have you seen something that you'd like to have? :)
Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
Mila

I to je sve za današnji post. Jeste vidili išta što bi tili imat? :)
Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
Mila

You Might Also Like

10 comments

  1. Drago mi je da si uspela doc do Aura kozmetike. Zaista su dobri i njihova cena je slicna catrisu. Suddenly parfem sam imala pre godinu dana, mislim da se moze naci u Lildu. Jako je prijatan. Pozz :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako im je intenzivno ovo rumenilo nisan mogla virovat :D Zasad mi je sve njihovo olicno, nadan se probat jos stvari :D Hvala draga <3

      Izbriši
  2. Jesam li vidla išta kaj bi htjela imat?? Ummm, sve, haha :D Divne stvari, a lakovi da mi srce preskače. I baš mi je drago da si dobila ove divote od Essencea i Catricea, znam koliko ih obožavaš, a i realno brate, zaslužila si. <3

    OdgovoriIzbriši
  3. What a lovely collection of products and congrats on the win! I love Fife's blog too!
    How is the FA bath stuff? We can get it here and I keep looking at it undecided, I'd love to know! All the polishes look great too, the confetti looks fun!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you sweetie <3 I love Fa things, LOVE their cream bath proucts especialy, but I need to warn you that their perfumed deodorants are quite intense :D

      Izbriši
  4. Oh wow! TOO many things I'd want from all of this, haha. It all looks great, I am sure you will have so much fun playing with it! And well done on winning the giveaway! :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics