NYX Propel My Eyes Mascara Review

13:05

Hello there my lovely friends!

Today I'll bombard you with a crapton of pictures of  this kickass mascara I got as a gift from my darling Julijana aka Thermopolis. Clear your throats becaue we'll be screaming YAAAAASSSSSSSSSSSSS  a lot!
...
YYYYAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSS


Pozdrav lipi moji!

Danas ću Vas bombardirat sa punin kur...feron slika ove jebene maskare koju san ja dobila na poklon od svog ajriša, drage Julijane Vama poznatije pod imenon Thermopolis. Pročistite grla i pripremite se jer ćemo skričat YYYAAASSSSSSSSSS puno!
...
YYYYYAAAAAAAASSSSSSSSSSSSS







The mascara came in it's own sealed box. The packaging is black and white, very elegant and clean. All of the information about the mascara are right on the packaging as well as some pictures which I think all makeup products should have. 

Maskara dolazi u svojoj kutijici. Pakiranje i maskare, i kutije je crno bilo, jako elegantno i uredno. Sve informacije o maskari, kao i par sličica, se nalaze direkt na pakiranju tako da već na prvi pogled možete zaključit kakav proizvod kupujete što je meni fenomenalno, ovako bi svaki mejkap proizvod triba bit upakovan.















The brush of the mascara is narrow and to me it looks like the bristles form a spiral from the bottom to the end of the brush which gets a little bit smaller on the middle of the brush. The bristles are very pleasant and grip every single lash great. It's also great for the bottom lashes. 

Četkica maskare je uska i mens'čini kao da čekinje formuiraju neku spiralu od početka do vrha četkice koja se malo sužava na sridini. Čekinje su jako ugodne i stvarno dobro uvate svaku trepavicu. Odlična mi je i za donje trepavice.


Nothing on




1 coat





2 coats









....
YYYYYYYYYAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS 
I think I'd literally hurt someone to get this mascara. It's one of the best mascaras I've tried in my life and I can't thank dear Julijana enough for it! <3 

...
YYYYYYYYYAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Mislin da bi doslovno nekoga tiltala da se dočepan ove maskare. Jedna od najbolji maskara koje san u životu probala i nemogu dragoj Julijani dovoljno zahvalit što me upoznala s njon! <3


Have you tried this mascara? What's your favorite Nyx product?
Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
Mila

Jeste probali ovu maskaru? Koji je Vaš najdraži Nyx proizvod?
Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
Mila



You Might Also Like

4 comments

  1. Bome maskara napravi bomba trepke! Odlično! Škicam već neko vrijeme Nyx maskare, ali kako se baš ne piše o njima, nešto ih zaobilazim. Još uvijek sam u lovu na savršenu maskaru. :)
    Iva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :D Ja obicno od mejkap brendova gledan samo maskare, bez obzira pisa iko o njima ili ne :D

      Izbriši
  2. Super ti izgleda na trepuškama, ali ja nekak imam dojam da ti imaš super trepuške pa ti većina maskara odlično stoji. :D Do sad nisam imala prilike probat Nyxove proizvode, ali jednom ću već upecat koji. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :D Da nije Julijane slabo bi i ja ovo probala :,D

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics