Born Pretty Store: Color Buttons: Review

08:48

Hello there my lovely friends!

Today I’ll show you an interesting Born Pretty Store item dear Vivian was kind enough to throw in my package. 





Pozdrav lipi moji!


Danas ću Vam pokazati zanimljiv Born Pretty Store proizvod kojeg mi je draga Vivian ubacila da isproban.







These are white silicone color buttons that are used for displaying UV gel colors, but can be used for regular nail polish, like I use them. :)


Ovo su bili silikonski "gumbići" koji bi se originalno tribali koristit za bočice UV gel boja koje obično budu u skroz biloj ili crnoj bočici, dakle na sebi nemaju naznaku kakve je boje gel, ali pošto ja ne plivan u tim vodama gumbiće koristin za obične lakove. :)








For learning how to use them for gel polishes I suggest you to watch THIS VIDEO demonstration. I used the colour button for a regular nail polish and I literally just painted the polish onto the button until it was opaque and then stuck it on the nail polish cap.


Evo na ovoj tu slici vidite kako bi se ovaj proizvod triba koristit i ako bi ga koristili za gelove predlažen da pogledate OVAJ VIDEO di se to demonstrira. Ja san ovaj gumbić koristila za običan lak i to san ga nalakirala sa 2 sloja laka, znači dovoljno laka da u potpunosti prekrije gumbić i tako pokaže punu boju laka, pustila da se osuši i nalipila na čep.








I store my nail polishes straight up in boxes so these color buttons are a great thing for these cases when the cap is as big (wide) as the polish bottle. I think these could also be used for diy projects, or for decorating small boxes or something similar. These color buttons come in 3 different packagings - 10 (1,99$), 25 (2,99$) or 100 (8,99$) pieces and if you like them you can find them in the Nail Art section on Born Pretty Store and, if you want to, you can use my 10% code off. 


Ja svoje lakove držin uspravno u kutijama pa su mi ovi gumbići dobro došli za bočice slične ovoj esseneovoj. Mislin da bi ovaj proizvod moga poslužit za diy projekte ili čak za dekoraciju manjih kutijica i slično. Dolaze u 3 pakiranja - 10 (1,99$), 25 (2,99$) or 100 (8,99$) komada i ako Vam se sviđaju možete ih naći u Nail Art dilu na Born Pretty Store-u i, ako želite, možete koristiti mojih 10% popusta.






What do you think of this product? Have you tried anything similar?
Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
MIla


Šta Vi mislite od ovom proizvodu? Jeste ikad išta slično probali?
Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
Mila

You Might Also Like

2 comments

  1. ajme, baš cool, nisam imala pojma da to ima... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisan ni ja znala dok mi nije Vivian ubacila hahahaha Dala san svoj paket sestrinoj ženi za nokte, kaže da joj je super došlo. Meni ni ne triba, ja od dragosti prpan po lakovima :D

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics