Beauty Bigbang: Product: Review

16:18

Hello there my lovely friends!

If you've been following me on instagram you could have already seen half of the Beauty Bigbang products I got sent for review. They contacted me some time ago and I wanted to present them to you guys if you haven't already heard of them before. I saw them on instagram, well, I saw some of my friends using their products and I loved how their nails looked so... OMG long story short I like them and that's why I'm writing this.


Pozdrav lipi moji!

Ako me pratite na instagramu mogli ste već vidit polovicu Beauty Bigbang proizvoda koje san dobila za recenziju. Kontaktirali su me prije nekog vrimena pa iman želju da Vam ih predstavin ako još niste čuli za njih. Ja san ih vidila na instagramu, odnosno, vidila san da ih dosta prijatelja na instagramu koristi i rade jebeno dobre manikure s njihovin proizvodima pa san... DA SKRATIN super su mi pa san ih odlučila i Vama malo detaljnije predstavit.




Beauty Bigbang is a global online retailer for all things beauty, including cosmetics, nails, hair, health care and so on. Their motto is: "Make a bigbang of beauty, you're the baeuties". The company is comitted to provide a wide range of trendy and high quality beauty collections at best price along with professional service to our worldwide community of customers.


Beauty Bigbang je globalni online prodavač svih stvari vezanih za ljepotu uključujući kozmetiku, stvari tj proizvode za nokte, kosu, zdravlje i ostalo. Njihov moto je: "Napravite veliki prasak ljepote, Vi ste ljepota". Kompanija je posvećena pružanju širokog izbora modernih i visoko kvalitetnih kolekcija po najboljim cijenama zajedno sa profesionalnom uslugom prema našoj svjetskoj zajednici kupaca.








I picked out 3 products for reviewing and this holographic powder is the first product I'll show you. As many of you may already know these kinds of powders are meant to be used, better say, they work best when used with gel nail products. I knew that when I ordered this product and I knew it would be difficult for me to find a nail polish that will work with this but I still wanted to try it out. I tried it out with most of my base/top coats ( didn't use anything matte) and this old magnetic top coat worked the best. My manicure can't even compare to those gel holo powder manicures but keeping in mind that I thought it would't work at all I really like the results. I mean it's holo and sparkly, that can't be bad. :D
Price 3,99$


Odabrala san 3 proizvoda za recenziju i ovaj holografski prah je prvi proizvod kojeg ću Vam pokazati. Virujen da Vas dosta zna da bi se ovakvi proizvodi, ovi holo prahovi, tribali koristiti sa gelom, bolje da kažen da najbolje rezultate, najbolji efekt daju kad se koriste sa gelom. Ja san to znala kad san ovo naručila i znala san da će mi bit jebeno teško nać išta šta bi uopće radilo sa ovin prahon ali opet mi nije đava da mira pa san ga morala probat. Koristila san ga u raznin kombinacijama baznih i nadlakova koje iman, osim sa mat ičin jer mi to nekako nije imalo smisla, i ovaj stari essence magnetni nadlak se pokaza kao najbolji od najgorih. Ove tu moje manikure niti ne pomišljan uspoređivat sa onima koje su urađene sa istin ili sličnin holo prahon u kombinaciji sa gelon ali imajući na umu da san mislila da ovo uopće neće funkcionirati sa običnin lakovima koje iman u kolekciji meni je rezultat i više nego ok. Svjetlucavo je i holo, a to nikako nemože bit loše, barem ne meni. :D
Cijena 24,86HRK











The next product are these Chameleon Holo Flakes  which are fucking amazing.
*takes a few deep breaths to calm the fuck down*
Okay. You can use this product as a flakie just by lightly tapping it on your slightly wet nail (you'll see how that looks like in a bit), or buff it in like you'd apply a powder. In the sun it looks ... in some directions scattered, in others like a linear holo. In the shade it's a multichrome shifting pink-purple-blue-green. I was blown away by this product and I highly recommend it to anyone and everyone. It's that fucking good.
Price 3,29$


Sljedeći proizvod kojeg Vam pokazivam jesu ove Kameleonske Holo Ljuskice/Kakogod se privode koje su jebeno dobre.
*par puta duboko udahne da ne počne pričat nesuvisle stvari kako su joj ovi flejkiji prominili pogled na svit*
Oke. Ova stvar Vam na noktima može zaista izgledati kao flejki ako je lagano utapkate po skoro pa suvon laku (vidit ćete primjer toga za koji čas), ili ga također možete utrljati na nokat kao što bi radili sa prahon, dakle flejkije pritvorite u prah ako ih utrljate na nokat spužvastin aplikatoron, silikonskon stvarčicon u koju se kunu sve jutuberice da radi najbolje ili prston, ko što san ja radila i to isključivo iz tog razloga što nisan tila sjebat cilu manikuru. Da san ja koristila išta silikonsko ja bi trljala ko budaletina i sjebala manikuru. Znan se :D. U suncu tj na izvoru sjetlosti ovaj flejki/prah izgleda i ko linearni (baš ko duga), i ko raspršeni holo zaviseći o položaju ruke. U sjeni izgleda ko multikrom koji se shifta rozo-ljubičasto-plavo-zeleno. Mene je ova stvar  oborila s nogu i toplo je preporučan svima da probaju lakirali nokte ili ne. Jebeno dobra stvar.
Cijena 20,50HRK








The last thing I picked out are these Holo Nail Glitters. Essence 'Sweet As Candy' along with 2 of their twins polishes sparked my nail obsession. One of those twins polishes was called 'Chuck' and it was and still is one of my favorite blue polishes. I can't remember the name of the 3rd polish but it was a clear based polish with silver holo micro glitter and medium sized chunky square silver holo glitters. You know how you put TC over some silver (well any other color also) holo glitter and it sort of dulls it?
Well I didn't experience that with the essence glitter polish and over the years I used some polishes that looked bright after TC but none of them reminded me of that amazing polish like this glitter did. I know there's a lot of new exciting nail products out there that are amazing but nothing gets me like a fucking incredible silver holo glitter does.
Price 2,39$

Zadnji proizvod kojeg san odabrala jesu ove Holo šljokice. Essence 'Sweet As Candy' lak zajedno sa 2 njihova twins laka su započeli ovu moju ljubav prema lakovima. Jedan od tih twinsa se zva 'Chuck' i on je bio i još uvik je jedan od mojih najdražih plavih lakova. Nemogu se sitit imena trećeg laka ali bio je to lak bezbojne baze sa srebrenin holo mikro šljokicama i kockastin srebrenin holo šljokicama srednje veličine. Jel se i Vama ikad dogodilo da Vam nadlak "zamuti" holo šljokice? Pa ja to s tim essence twins šljokičavcen nisan doživila i tijekom godina san koristila slične lakove čije se šljokice nebi u potpunosti "pomutile" ali me niti jedne šljokice, a ni šljokičasti lak nisu podsitile na taj twins ko ove šljokice. Znan da sad na tržištu ima bezbroj novi prekrasni proizvoda ali mene ništa nemore oborit s nogu ko što me mogu oborit jebeno dobre srebrene holo šljokice ko što su recimo ove.
Cijena 14,89HRK






They also sent me 2 packs of these great Nail Protectors gratis so that was a nice surprise. Here you can see the chameleon holo flakies lightly tapped onto my slightly wet nail. You can still see the multichrome effect, you can still see the holo effect so it's just up to your personal taste, do you prefer to see some flakes or you want a smooth powder effect. The important thing is - you can do both! Also notice how messy I got with the flakes and my pointer finger was 100% clean after removing the nail protector. The flakes clean up easily even without it, but still it's nice to have something like this especially if you plan on doing a gradient or something similar. These protectors aplly easy and you peel them off easy. They don't leave any residue on your cuticles after removing them and they get a big thumbs up from me.
Price 2,59$


Također su mi uvalili u kuvertu i 2 paketa ovih 'štitnika' za zanoktice i baš su me ugodno iznenadili. Evo ovako tu vidite kameleonske holo flejkije koje san lagano utapkala po polu mokron noktu. Vidi se i multikrom efekt, vidi se i holo, a vide se i flejkiji. Dakle nemorate ga trljat i pritvarat u prah ako želite da Vam ostanu fejkiji, ali možete. Važna stvar jest da imate izbor sa ovin proizvodon. Primjetite kako san pošteno isflejkala (GET IT? GET IT? isFLEJKala?) zanoktice prilikom nanošenja flejkija a moj kažiprst je 100% čist nakon skidanja štitnika. Iako se ovi flejkiji bez problema očiste sa zanoktica i bez štitnika kojekakvih mislin da je lipo imat ovakvu stvar uzase posebno ako planirate radit gradient manikuru ili slično. Štitnici se lako zalipe i odlipe nakon što ste gotovi s njima i za sobon ne ostavljaju nikakve lipljive ostatke tako da ih toplo preporučan.
Cijena 16,14HRK




This site pleasantly surprised me and I can't wait to try more of their products out.
They have a lot of things you can check out, I haven't even seen all of the stuff but if you're planning on buying something I have a 10% off code GLEE10 you can use if you want to and the shipping is free worldwide on every order.
What do you think of these products? 
Which one did you like the most?
Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
Mila

Ova me stranica ugodno iznenadila i jedva čekan probat još njihovih proizvoda. Ponuda im je ogromna, ni sama nisan pogledala šta to sve imaju ali ako planirate uzimat nešto od njih iman kod za 10% popusta GLEE10 kojeg možete koristit i imaju besplatnu poštarinu za cili svit i za svaku narudžbu.
Šta se Vama čine ovi proizvodi?
Koji Vam nekako najprivlačnije izgleda?
Hvala Vam na Vašem vrimenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
Mila

You Might Also Like

0 comments

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics