Born Pretty Store: BORN PRETTY Cuticle Oil: Review

08:43

Hello there my lovely friends!

I wish you a Merry Christmas and I hope you're having lovely holidays.
Today I'll show you this lovely cuticle oil from Born Pretty Store.


Pozdrav lipi moji!

Želin Vam sritan i berićetan Božić i nadan se da lipo provodite ove blagdane.
Danas ću Vam pokazati jedno krasno ulje za zanoktice sa Born Pretty Store-a.














I've been tryng out a few new nail oils recently so when I got the oportunity I got this nail oil as well.
This is my first 'nail oil in a twisty pen form' ever. I'm the type of person that's constantly using hand cremes, especially when I'm out and about. Most of the times my cuticles need more moisture than my hands but I'm not keen on using nail oils in nail polish bottle forms when I'm out so I got this pen.
It's quick, easy, gives much needed moiusture to my cuticles and doesn't make the rest of my hands greasy. You get 2 ml of nail oil, I got the coconut scent but you have 5 options to chose from, in this nail oil pen. You twist one side of the pen and the oil comes out on the brush applicator (which has synthetic bristles I think) on the other side. The oil is moisturising, but not greasy. I think it's perfect for 'on the go' use and for taking nail photos. Have to say that BPS stepped up their game with the packaging. Everything has a safety seal and comes in boxes or zip lock bags which is fabulos for me.
The packaging of the oil, silver chrome with black labeling is very sleek and it just feels lux.

U zadnje vrime san se pomamila za uljima za nokte pa kad san dobila priliku odlučila san probati i ovo ulje. Ovo je moje prvo 'ulje za nokte u olovci' ikad. Tip san osobe koja konstantno koristi kreme za ruke, pogotovo kad san vanka. Većinu vrimena primjetin da mi zanoktice tribaju više njege nego ostatak ruku, a nisan baš za to da koristin ulje za nokte koje dolazi u 'bočici od laka'  pa san u tu svrhu uzela ovu stvarčicu. Brza je, jednostavna, hidratizira mi zanoktice a da mi pritom ne zamasti ostatak ruku. Dobijete 2 ml ulja, ja san uzela miris kokosa ali imate 5 opcija  za birati, u ovoj olovci. Jedan kraj olovke se okrene, a kist (mislin da je napravljen od sintetički vlakana ali nisan sigurna, u svakon slučaju fino je mekan) na drugoj strani se navlaži uljen. Ulje fino hidratizira, a da pritom nije masno. Misin da je savršeno za kad ste u pokretu i odlično je za slikanje noktiju. Moran reći da je BPS poboljšao svoje pakiranje. Sve bude lipo zaštićeno i dođe u kutijama ili malim vrećicma (i sve se da reciklirati ili prenamjeniti!) što mi je predobro. Pakiranje samog ulja, srebreni krom i crni natpis je jako elegantan i samo pakiranje, uz težinu ove olovke, djeluje luksuzno, barem meni.





Find this Cuticle oil in the Cuticle oil section on Born Pretty Store now for 2,99$ and you can use my 10% off code MJAK31.

Nađite ovo ulje za zanoktice u 'Ulje za zanoktice' dilu na Born Pretty Store-u sad za 2,99$ i možete koristiti mojih 10% popusta MJAK31.

Do you use nail/cuticle oils? Which one is your favorite?
Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
Mila

Korisite li Vi ulja za zanoktice? Koje Vam je omiljeno?
Hvala Vam na Vašem vrimenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
Mila

You Might Also Like

0 comments

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics