Beauty BigBang: Christmas Stamping plate: Review

15:36

Hello there my lovely friends!

Today I'll show you another Beauty BigBang item I got in my last package.


Pozdrav lipi moji!

Danas ću Vam pokazati još jednu stvar koju san dobila zadnji put od Beauty BigBang-a.








This stamping plate came sealed with protective blue foil, it has no sharp edges. The images are super cute, very festive, BUT I wish they were engraved a bit deeper. Usually I stamp my nails after I've been wearing a nail polish for at least a day so I don't mess up my stamping background because I'm super clumsy SO, eh I'm just gonna tell the entire story. I sat down to do my nails (it takes me 30 min top to stamp my nails, clean up and top coat them, usually) and there I was an hour later with only 1 hand done.... I was upset about it so I decided to get the other hand done and that I'll try the plate out another day because I was also trying out a new stamper so I wasn't quite sure what was the problem. A few days later I got out my go to stamping polishes, this plate and my stampers. Creme polishes work great with this plate but I found it rather difficult to use metallic or chrome polishes with it, I don't know why. I didn't use a random polish, I used my trusted stamping polishes. I don't know what the deal is, am I the problem, my polishes or the plate I just know that I literally don't have time to stamp my nails for a couple of hours BUT the images are super cute and if you're very good at stamping and want this plate ou can get it on the Beauty BigBang site now for 2,59$ and you can use my 10% code off even though I wouldn't recommend it.

Ova pločica za pečatiranje je došla zaštićena zaštitnon plavon folijon i nema oštrih rubova. Uzorci su preslatki, jako 'slavljenički raspoloženi', ALI ja bi želila da su malo dublje urezani. Obično nokte pečatiran najranije dan nakon što san nosila baznu boju  tako da si ne sjeben pozadinu - izuzetno san nespretna - eh, kad san već počela da ispričan cilu priču. Zasila ja da pečatiran nokte (da znate da mi triba po ure za pečatirat, počistit nokte i nalakirat nadlak, obično) i eto Van mene URU VRIMENA kasnije sa samo 1 pečatiranon rukon... Malo je reć da san bila nadrkana ZNAČI AJME (ajme meni, ajme svima koji su bili u blizini) pa san se sabrala i odlučila kako god dovršit drugu ruku i okanit se svega taj dan. Nisan bila točno sigurna u čemu je problem jer san testirala i nove pločice, i novi pečat. Koji dan kasnije izvadin ovu pločicu, pečate što iman i lakove s kojima uvik pečatiran. Krem lakovi funkcioniraju odlično s pločicon, tu moremo svi vidit da ja nisan uvištila skroz novi pečat pa su nakrivi i svakakvi, ali metalik/krom lakovi nekako NEZNAN, ne štimaju mi, neznan zašto je to tako. Nisan koristila neke live lakove nego lakove koje uvik za pečatiranje koristin, za koje znan da će valjat. Neznan ja jel problem u meni, lakovima koje uvik koristin ili pločici za pečatiranje, ja samo znan da se ja doslovno neman kad ovoliko zajebavat oko ispod-prosječne manikure. Ko što rekoh, uzorci su super slatki i ako ste jako dobri u pečatiranju i želite ovu pločicu, slobodno, možete je naći na Beauty BigBang stranici za 2,59$ i možete koristiti moj kod za 10% popusta iako, ja nju ne priporučan.






Have you ever had issues that I had with this plate? If you think I was doing something wrong please write.
Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
Mila

Jeste Vi ikad imali sličnih problema? Ako mislite da san nešto krivo radila tipkajte mi da znan ispravit.
Hvala Vam na Vašen vrimenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
Mila

You Might Also Like

2 comments

  1. Ja sam nedavno na Instagramu osvojila njihove pločice pa čim isprobam javim svoje iskustvo. Inače, imala sam takvih problema s nekim BornPretty pločicama, ali na kraju sam skužila da jednostavno ne funkcioniraju sve pločice sa svim lakovima i/ili pečatima. Fala bogu da i jednog i drugog imam u dosta primjeraka pa ako jedan pečat/lak neće, nađe se onaj koji super obavi posao :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svi su mi njihovi proizvodi bili odlični pa san se baš začudila kako mi ovo neide od ruke :/ Pokušavat ću opet, baš su lipi uzorci, žao mi da stoji u kolekciji bezveze. :D

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics